דף הבית » חדש » אשכולית: כמה זמן זה נמשך?

אשכולית: כמה זמן זה נמשך?

צרו איתנו קשר

אשכולית: כמה זמן זה נמשך?

אשכולית: כמה זמן זה נמשך?

אשכולית היא פרי הדר פופולרי הידוע בטעמו הייחודי. זהו הכלאה של הפומלה והתפוז, ומהווה מקור נהדר לויטמין C, סיבים וחומרי תזונה חיוניים אחרים. אשכולית היא פרי רב תכליתי שניתן לאכול אותו נא, מיץ או להשתמש בו במגוון מתכונים. אבל כמה זמן מחזיקה אשכולית?

כמה זמן האשכולית מחזיקה מעמד?

האשכולית יכולה להחזיק מעמד עד שבועיים כאשר היא מאוחסנת כראוי. יש לשמור אותו במקום קריר ויבש, כמו למשל במקרר. אם האשכולית נשארת בחוץ בטמפרטורת החדר, היא תתקלקל מהר יותר.

איך לאחסן אשכוליות

לאחסון אשכולית, יש לשמור אותה בשקית ניילון או במיכל במקרר. אין לאחסן אותו באותו מיכל כמו פירות אחרים, מכיוון שגז האתילן שמשחרר פירות אחרים עלול לגרום להתקלקלות מהירה יותר של האשכולית.

איך לדעת אם האשכולית מקולקלת

לאשכולית מקולקלת יהיה ריח חמצמץ ומרקם רך ודייסתי. העור עשוי גם להיות דהוי או בעל כתמים חומים. יש לזרוק אשכולית מקולקלת.

השוואה מהירה

פריט כמה זמן זה נמשך?
אשכוליות עד שבועיים

אשכולית היא מקור מצוין לויטמין C וחומרי תזונה חיוניים אחרים. זהו פרי רב תכליתי שניתן לאכול אותו נא, מיץ או להשתמש בו במגוון מתכונים. כדי להבטיח שהאשכולית תחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, יש לאחסן אותה במקום קריר ויבש, כמו למשל במקרר.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להקפיא אשכוליות?

כן, אתה יכול להקפיא אשכוליות. כדי להקפיא אשכולית, חותכים אותה לפרוסות או לפלחים ומניחים אותם בכלי עמיד במקפיא. האשכולית תחזיק מעמד עד 6 חודשים במקפיא.

האם אוכל לאכול אשכולית אם יש בה כתמים חומים?

לא, אסור לאכול אשכולית שיש לה כתמים חומים, שכן זה סימן שהפרי מקולקל. יש לזרוק אשכולית מקולקלת.

האם אני יכול לאחסן אשכולית עם פירות אחרים?

לא, אסור לאחסן אשכולית עם פירות אחרים, מכיוון שגז האתילן שמשחרר פירות אחרים עלול לגרום לאשכולית להתקלקל מהר יותר.

סיכום

אשכולית היא פרי הדר פופולרי הידוע בטעמו הייחודי. זהו מקור נהדר לויטמין C, סיבים וחומרים מזינים חיוניים אחרים. כדי להבטיח שהאשכולית תחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, יש לאחסן אותה במקום קריר ויבש, כמו למשל במקרר. אם האשכולית נשארת בחוץ בטמפרטורת החדר, היא תתקלקל מהר יותר. האשכולית יכולה להחזיק מעמד עד שבועיים כאשר היא מאוחסנת כראוי. אם יש לאשכולית כתמים חומים או ריח חמוץ, יש לזרוק אותה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן