דף הבית » אנציקלופדיה » אני מקבל תוצאות חיפוש בערבית למה?

אני מקבל תוצאות חיפוש בערבית למה?

צרו איתנו קשר

מהי ערבית?

ערבית היא שפה שמית המדוברת על ידי יותר מ-300 מיליון אנשים ברחבי העולם. זוהי השפה הרשמית של מדינות רבות במזרח התיכון ובצפון אפריקה, כולל מצרים, עיראק, ירדן, כווית, לבנון, לוב, מרוקו, עומאן, קטאר, ערב הסעודית, סוריה, תוניסיה, איחוד האמירויות הערביות ותימן. זוהי גם אחת משש השפות הרשמיות של האו"ם.

מדוע אני מקבל תוצאות חיפוש בערבית?

ישנן כמה סיבות מדוע ייתכן שאתה מקבל תוצאות חיפוש בערבית כאשר אתה מחפש משהו באנגלית. הסיבה הסבירה ביותר היא שאתה משתמש במנוע חיפוש שבסיסו במדינה דוברת ערבית. לדוגמה, אם אתה משתמש ב-Google בערב הסעודית, הוא יציג לך תוצאות באופן אוטומטי בערבית. סיבה נוספת יכולה להיות שהגדרת את שפת הדפדפן שלך לערבית. זה יגרום למנוע החיפוש להציג לך תוצאות בערבית, גם אם אתה מחפש באנגלית. לבסוף, יכול להיות שביקרת בעבר באתר אינטרנט בערבית ומנוע החיפוש מציג לך כעת תוצאות בערבית על סמך הגלישה שלך הִיסטוֹרִיָה.

כיצד אוכל לשנות את תוצאות החיפוש שלי לאנגלית?

אם אתה רוצה לשנות את תוצאות החיפוש לאנגלית, הדרך הקלה ביותר היא לשנות את הגדרת השפה בדפדפן שלך. בדרך כלל ניתן לעשות זאת על ידי מעבר לתפריט ההגדרות ובחירת השפה הרצויה. אם אתה משתמש במנוע חיפוש שבסיסו במדינה דוברת ערבית, תוכל גם לנסות להשתמש במנוע חיפוש אחר. לדוגמה, אם אתה משתמש ב-Google בערב הסעודית, אתה יכול לנסות להשתמש ב-Bing או Yahoo במקום זאת.

סיכום

אם אתה מקבל תוצאות חיפוש בערבית כשאתה מחפש משהו באנגלית, סביר להניח כי אתה משתמש במנוע חיפוש המבוסס במדינה דוברת ערבית, הגדרת את שפת הדפדפן שלך לערבית, או שביקרת אתר בעברית בעברית. כדי לשנות את תוצאות החיפוש לאנגלית, תוכל לשנות את הגדרת השפה בדפדפן או לנסות להשתמש במנוע חיפוש אחר.

שפה מדינות
עֲרָבִית מצרים, עיראק, ירדן, כווית, לבנון, לוב, מרוקו, עומאן, קטאר, ערב הסעודית, סוריה, תוניסיה, איחוד האמירויות הערביות ותימן
אנגלית ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, אירלנד, דרום אפריקה, הודו ומדינות רבות אחרות

חיפוש באינטרנט יכול להיות דרך מצוינת למצוא מידע, אבל זה יכול להיות מתסכל אם אתה מקבל תוצאות חיפוש בשפה שאינך מבין. אם אתה מקבל תוצאות חיפוש בערבית כשאתה מחפש משהו באנגלית, סביר להניח כי אתה משתמש במנוע חיפוש המבוסס במדינה דוברת ערבית, הגדרת את שפת הדפדפן שלך לערבית, או שביקרת אתר בעברית בעברית. כדי לשנות את תוצאות החיפוש לאנגלית, תוכל לשנות את הגדרת השפה בדפדפן או לנסות להשתמש במנוע חיפוש אחר. כדי ללמוד עוד על השפות השונות המדוברות ברחבי העולם, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן