דף הבית » מידע מהיר על זמן » איך להכין פלאפל מושלם בתנור

איך להכין פלאפל מושלם בתנור

צרו איתנו קשר

איך להכין פלאפל מושלם בתנור

מה זה פלאפל?

פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני מסורתי העשוי מחומוס טחון, עשבי תיבול ותבלינים. הוא מוגש בדרך כלל ככריך, עטיפה או סלט, והוא מאכל רחוב פופולרי במדינות רבות. פלאפל הוא אופציה צמחונית נהדרת, וכולם יכולים ליהנות ממנה.

איך להכין פלאפל בתנור

הכנת פלאפל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הטעימה הזו מבלי לטגן אותה בשמן עמוק. הנה איך להכין פלאפל מושלם בתנור בכל פעם:

רכיבים

– 2 כוסות גרגירי חומוס מיובשים- 2 שיני שום, טחונות- 1 בצל קטן, טחון- 2 כפות פטרוזיליה טרייה, קצוצה- 2 כפות כוסברה טרייה, קצוצה- 2 כפיות כמון טחון- 1 כפית כוסברה טחונה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית מלח- 1/4 כפית פלפל קאיין- 1/4 כוס קמח לכל מטרה- 2 כפות שמן זית

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).2. משרים את החומוס בקערת מים קרים למשך הלילה.3. מסננים את גרגירי החומוס ומעבירים אותם למעבד מזון.4. מוסיפים למעבד המזון את השום, הבצל, הפטרוזיליה, הכוסברה, הכמון, הכוסברה, אבקת האפייה, המלח ופלפל הקאיין.5. דוחסים את החומרים עד שהם מתאחדים והתערובת מעט שמנמנה.6. מוסיפים את הקמח ושמן הזית ומקציפים עד לאיחוד התערובת.7. גורפים את תערובת הפלאפל על תבנית מרופדת בנייר אפייה.8. אופים את הפלאפל בתנור שחומם מראש במשך 20-25 דקות, או עד להזהבה.9. הגישו את הפלאפל חם עם התוספות האהובות עליכם.

טיפים להכנת פלאפל מושלם

הכנת פלאפל מושלם בתנור קלה בעזרת הטיפים הבאים:- הקפידו להשרות את החומוס למשך הלילה לקבלת המרקם הטוב ביותר.- דחסו את החומרים במעבד המזון עד שהם מתאחדים, אך לא יותר מדי.- השתמשו בתבנית מרופדת בנייר אפייה. נייר פרגמנט למניעת הידבקות.- אופים את הפלאפל במשך 20-25 דקות, או עד להזהבה.- מגישים את הפלאפל חם עם התוספות האהובות עליכם.

סיכום

הכנת פלאפל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הטעימה הזו מבלי לטגן אותה בשמן עמוק. עם החומרים הנכונים וכמה שלבים פשוטים תוכלו להכין פלאפל מושלם בתנור בכל פעם. נסה את זה ותהנה!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן