דף הבית » מידע מהיר על זמן » איך לבשל פלאפל בתנור

איך לבשל פלאפל בתנור

צרו איתנו קשר

איך לבשל פלאפל בתנור

איך לבשל פלאפל בתנור

פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני פופולרי שעשוי מחומוס טחון או שעועית פאבה, ובדרך כלל מוגש בפיתה או בעטיפה. זוהי אופציה צמחונית נהדרת והיא מוגשת לרוב כמתאבן או כנשנוש. הוא אמנם מטוגן באופן מסורתי בשמן עמוק, אך ניתן לבשל אותו גם בתנור לחלופה בריאה יותר. הנה איך להכין פלאפל בתנור.

רכיבים

להכנת פלאפל בתנור, תזדקק למרכיבים הבאים:- 2 כוסות חומוס או שעועית פאבה מבושלת- 1 בצל קצוץ דק- 2 שיני שום, טחונות- 2 כפות פטרוזיליה טרייה, קצוצה דק- 2 כפות טרייה כוסברה קצוצה דק- 1 כפית כמון טחון- 1 כפית כוסברה טחונה- 1 כפית אבקת אפייה- מלח ופלפל לפי הטעם- 2 כפות שמן זית- 1/4 כוס קמח לכל מטרה

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).2. במעבד מזון, מערבבים את גרגירי החומוס או השעועית המבושלת, בצל, שום, פטרוזיליה, כוסברה, כמון, כוסברה, אבקת אפייה, מלח ופלפל. דופקים עד שהתערובת מתאחדת ויוצרת משחה.3. מוסיפים את שמן הזית והקמח ומקפיצים שוב עד לאיחוד התערובת.4. יוצרים מהתערובת כדורים קטנים ומניחים אותם על תבנית מרופדת בנייר אפייה.5. אופים 15-20 דקות, או עד שהפלאפל מזהיב.6. הגישו את הפלאפל עם פיתות, רוטב טחינה והתוספות האהובות עליכם.

טיפים

– אם תערובת הפלאפל רטובה מדי, מוסיפים עוד מעט קמח.- אם תערובת הפלאפל יבשה מדי, מוסיפים עוד מעט שמן זית.- לפלאפל חריף יותר, מוסיפים קורט פלפל קאיין.- לפלאפל פריך יותר, להוסיף כף שומשום.- לגרסה טבעונית, החליפו את הביצים בביצת פשתן (1 כף פשתן טחון מעורבב עם 3 כפות מים). בישול פלאפל בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הטעימה הזו בלי הכל. תוספת השומן והקלוריות של טיגון עמוק. עם המתכון הקל לביצוע הזה, תוכלו ליהנות מפלאפל בכל עת שתרצו. נסה את זה ותהנה!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן