דף הבית » מה היה » איך לבשל אמנון בתנור

איך לבשל אמנון בתנור

צרו איתנו קשר

איך לבשל אמנון בתנור

בישול אמנון בתנור

אמנון הוא דג פופולרי שקל לבשל אותו וניתן להכין אותו במגוון דרכים. אחת הדרכים הטובות ביותר לבשל אמנון היא בתנור. שיטת בישול זו פשוטה ומייצרת ארוחה טעימה ובריאה. הנה כמה טיפים לבישול אמנון בתנור.

הכנת האמנון

לפני שתתחיל לבשל את האמנון, תצטרך להכין אותה. מתחילים בשטיפת הדג במים קרים ומייבשים אותו במגבת נייר. לאחר שהדג יבש, מתבלים אותו במלח, פלפל וכל תבלינים אחרים שאתם מעדיפים. אתה יכול גם להוסיף כמה פרוסות לימון או ליים לדג לתוספת טעם.

אפיית האמנון

לאחר הכנת הדג, אפשר להתחיל לאפות אותו. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את הדג בתבנית אפייה משומנת ואופים 15-20 דקות, או עד שהדג מוכן. ניתן לבדוק את מידת העשייה של הדג על ידי הכנסת מזלג לחלק העבה ביותר של הדג. אם המזלג מחליק פנימה בקלות, הדג מוכן.

מגישים את האמנון

לאחר שהדג מבושל, אתה יכול להגיש אותו עם הצדדים האהובים עליך. כמה צדדים פופולריים להגשה עם אמנון כוללים ירקות צלויים, פירה וסלט. אתה יכול גם להגיש את הדג עם רוטב או תוספת לבחירתך. בישול אמנון בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה להכין את הדג הפופולרי הזה. בכמה צעדים פשוטים תוכלו לקבל ארוחה טעימה ובריאה תוך זמן קצר. למידע נוסף על בישול אמנון בתנור, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן