דף הבית » איך אפשר » שאלון שיעזור לך לדעת מי מכיר אותך הכי טוב

שאלון שיעזור לך לדעת מי מכיר אותך הכי טוב

2023-06-28 22:18:00+02:00

צרו איתנו קשר

מבוא

האם אי פעם אתה מוצא את עצמך תוהה מי באמת מכיר אותך? למי אפשר לפנות בשעת צרה? מי האדם היחיד שאתה באמת יכול לסמוך עליו? אם אי פעם שאלת את עצמך שאלות כאלה, אז אתה במקום הנכון. שאלון זה נועד לעזור לך לקבוע מי מכיר אותך הכי טוב – האדם שיכול להציע לך את העצה והתמיכה הטובים ביותר. חשוב לזכור שאתה האדם היחיד שיכול להכיר את עצמך באמת. השאלון הזה פשוט נועד לעזור לך לזהות את האדם בחייך שאתה יכול לסמוך עליו לתמיכה והדרכה רגשית. אז בלי להתעסק יותר, בואו נתחיל!

השאלון

1. למי פונים כשצריכים ייעוץ?2. מי לדעתך מכיר אותך הכי טוב?3. עם מי אתה מרגיש הכי נוח לדבר על הרגשות שלך?4. על מי אתה סומך שישמור את הסודות שלך?5. על מי אתה סומך כדי לגרום לך להרגיש טוב יותר כשאתה מרגיש נמוך?6. למי פונים כשצריכים עזרה בבעיה?7. על מי אתה סומך שייתן לך משוב כנה?8. עם מי אתה מדבר כשאתה מרגיש מוצף?9. למי אתה הולך לתמיכה כשאתה מרגיש מיואש?10. למי פונים לנחמה בזמנים קשים?

לפרש את התשובות שלך

האדם שעליו ענית על רוב השאלות הללו הוא כנראה האדם שמכיר אותך הכי טוב. זה לא בהכרח אומר שזה האדם שאליו אתה צריך לפנות כל הזמן לקבלת עצות ותמיכה – זה פשוט אומר שזה האדם שיש לו הכי הרבה תובנות לגבי מי אתה ומה אתה צריך. חשוב לזכור ש לא תמיד יש צורך לסמוך על אדם אחד לכל הצרכים הרגשיים שלך. למעשה, קיום רשת של אנשים שאתה יכול לפנות אליהם במצבים שונים היא לרוב הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה מקבל את התמיכה וההכוונה שאתה צריך.

סיכום

בסופו של יום, חשוב לזכור שאתה היחיד שיכול להכיר את עצמך באמת. השאלון הזה פשוט נועד לעזור לך לזהות את האדם שמכיר אותך הכי טוב – האדם שיכול להציע לך את העצות והתמיכה הטובות ביותר. חשוב גם לזכור שלא תמיד יש צורך להסתמך על אדם אחד לכל הצרכים הרגשיים שלך. קיום רשת של אנשים שאליהם אתה יכול לפנות במצבים שונים היא לרוב הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה מקבל את התמיכה וההכוונה שאתה צריך. אז הקדישו זמן למחשבה על התשובות לשאלות למעלה והשתמשו בתוצאות לעזור לך לזהות את האדם בחייך שמכיר אותך הכי טוב. בהצלחה!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן