דף הבית » זמן זה משאב חשוב » עולמה הקסום של מרי פופינס

עולמה הקסום של מרי פופינס

צרו איתנו קשר

עולמה הקסום של מרי פופינס

סיפורה של מרי פופינס

מרי פופינס הוא סרט דיסני קלאסי שהקסים את הקהל במשך עשרות שנים. הסרט עוקב אחר סיפורה של משפחת בנקס, שחיה בלונדון בתחילת שנות ה-1900. המשפחה זקוקה למטפלת שתשמור על שני ילדיהם, ג'יין ומייקל. היכנסו למרי פופינס, מטפלת קסומה שמגיעה עם מטריית התוכי המדברת שלה ותיק שטיח מלא הפתעות.מרי פופינס לוקחת את הילדים לסדרה של הרפתקאות, מלמדת אותם שיעורים חשובים על החיים ועל חשיבות המשפחה. בדרך הם פוגשים מגוון דמויות, ביניהן ברט מנקה הארובות, אשת הציפור ומר בנקס הנבל. הסרט מגיע לשיאו בנומבר מוזיקלי מרהיב, הכולל את השיר האיקוני "בואו נטוס עפיפון".

השחקנים של מרי פופינס

בסרט מככבים ג'ולי אנדרוז בתור מרי פופינס, דיק ואן דייק בתור ברט ודיוויד טומלינסון בתור מר בנקס. הסרט כולל גם מספר דמויות משנה בלתי נשכחות, כולל אד ווין בתור הדוד אלברט, גליניס ג'ונס בתור וויניפרד בנקס, וקארן דוטריס ומתיו גארבר בתור ג'יין ומייקל בנקס.

המוזיקה של מרי פופינס

הסרט כולל מספר שירים בלתי נשכחים, כולל "כפית סוכר", "Supercalifragilisticexpialidocious" ו"בוא נלך להעיף עפיפון". את המוזיקה הלחינו האחים שרמן, שכתבו את המוזיקה גם לסרטי דיסני קלאסיים אחרים כמו ספר הג'ונגל והאריסטוקטים.

המורשת של מרי פופינס

מרי פופינס הפכה לקלאסיקה אהובה, וניתן לראות את השפעתה בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות אחרות. הסרט עובד למחזמר בימתי, וסרט ההמשך, Mary Poppins Returns, יצא לאקרנים בשנת 2018. הסרט זכה להתייחסות גם בתרבות הפופולרית, כולל תוכנית הטלוויזיה המצליחה "הסימפסונים".

אורכה של מרי פופינס

מרי פופינס הוא סרט עלילתי באורך של 139 דקות. הסרט מדורג G, ומתאים לכל הגילאים.מרי פופינס היא קלאסיקה נצחית שהקסימה את הקהל כבר עשרות שנים. עם הדמויות הבלתי נשכחות שלו, השירים הקליטים והסיפור הקסום, אין זה פלא שהסרט הפך לקלאסיקה אהובה. אם מעולם לא ראיתם את מרי פופינס, עכשיו זה הזמן המושלם לצפות בו ולחוות את הקסם בעצמכם. כדי לצפות בסרט, אתה יכול לחפש אותו ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן