דף הבית » מה קורה? » נמל התעופה זקינתוס: כמה זמן להגיע?

נמל התעופה זקינתוס: כמה זמן להגיע?

צרו איתנו קשר

נמל התעופה זקינתוס: כמה זמן להגיע?

מהו נמל התעופה של זקינתוס?

נמל התעופה זקינתוס, הידוע גם בשם נמל התעופה דיוניסיוס סולומוס, הוא שדה התעופה הראשי של האי היווני זקינתוס. הוא ממוקם בעיירה קלמאקי, רק 4 ק"מ מעיר הבירה זקינתוס. את שדה התעופה משרתות מספר חברות תעופה, ביניהן Aegean Airlines, Ryanair ו- Olympic Air. זהו שדה התעופה היחיד באי והוא יעד פופולרי לתיירים המעוניינים לחקור את החופים והאטרקציות היפות של זקינתוס.

כמה זמן לוקח להגיע לשדה התעופה של זקינתוס?

הזמן שלוקח להגיע לשדה התעופה של זקינתוס תלוי באמצעי התחבורה שתבחרו. אם אתם נוסעים ברכב, זה לוקח בערך 25 דקות להגיע לשדה התעופה ממרכז העיר. אם אתם נוסעים באוטובוס, זה לוקח בערך 40 דקות. אם אתם נוסעים במעבורת, זה לוקח בערך שעה ו-15 דקות.

למה לצפות כשתגיעו לנמל התעופה של זקינתוס

כשתגיעו לשדה התעופה של זקינתוס, תמצאו בניין טרמינל מודרני ויעיל. בתוך הטרמינל תמצאו מגוון מתקנים ושירותים, לרבות עמדות צ'ק-אין, איסוף כבודה ובית קפה. יש גם דלפק השכרת רכב וחנות פטורה ממכס.

דלפקי צ'ק אין

דלפקי הצ'ק-אין בנמל התעופה של זאקינתוס ממוקמים בבניין הטרמינל הראשי. כאן תוכלו לבצע צ'ק-אין לטיסה ולקבל את כרטיס העלייה למטוס. תצטרכו להציג את הדרכון שלכם וכל מסמך אחר הנדרש לצוות הצ'ק-אין.

תביעת כבודה

לאחר ביצוע הצ'ק-אין לטיסה, תוכל להמשיך לאזור איסוף הכבודה. כאן, אתה יכול לאסוף את המטען הנשלח שלך ולהמשיך לשער היציאה.

בֵּית קָפֶה

אם אתם מחפשים ביס או משקה לפני הטיסה, תוכלו לבקר בבית הקפה הממוקם בבניין הטרמינל הראשי. כאן תוכלו למצוא מגוון חטיפים ומשקאות, כמו גם ארוחות חמות וקרות.

דלפק השכרת רכב

אם אתם מחפשים לשכור רכב במהלך שהותכם בזקינתוס, תוכלו לבקר בדלפק השכרת הרכב הממוקם בבניין הטרמינל הראשי. כאן תוכלו למצוא מגוון חברות להשכרת רכב, כולל Avis, Hertz ו-Europcar.

השוואה מהירה

אופן תחבורה זמן להגיע
אוטו 25 דקות
אוֹטוֹבּוּס 40 דקות
מַעבּוֹרֶת שעה 15 דקות

לסיכום, נמל התעופה זקינתוס הוא שדה תעופה מודרני ויעיל הממוקם בעיירה קלמאקי, במרחק של 4 ק"מ בלבד מעיר הבירה זקינתוס. הזמן שלוקח להגיע לשדה התעופה תלוי באמצעי התחבורה שתבחרו, כאשר רכב הוא האפשרות המהירה ביותר ב-25 דקות. לאחר הגעתכם, תוכלו למצוא מגוון של מתקנים ושירותים, לרבות עמדות צ'ק-אין, איסוף כבודה, בית קפה ודלפק השכרת רכב. למידע נוסף על נמל התעופה של זאקינתוס, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן