דף הבית » למה אסור » משה בתיבה: כמה זמן בתנור?

משה בתיבה: כמה זמן בתנור?

צרו איתנו קשר

משה בתיבה: כמה זמן בתנור?

מה זה משה בתיבה?

משה בתיבה הוא מאכל יהודי מסורתי הפופולרי במקומות רבים בעולם. זוהי מנה פשוטה שמכינים עם תפוחי אדמה, בצל ובשר בקר. המנה מוגשת בדרך כלל עם תוספת של ירקות או סלט. המנה קרויה על שם הדמות המקראית, משה, שהיה מנהיג בני ישראל.

רכיבים

החומרים למשה בקופסה פשוטים וקלים למצוא. תצטרך תפוחי אדמה, בצל, בשר בקר טחון, מלח, פלפל ושמן. אתה יכול גם להוסיף ירקות אחרים כמו גזר, סלרי ופטריות אם תרצה.

הוראות

כדי להכין את משה בתיבה, התחל בחימום התנור שלך ל-350 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, במחבת גדולה, מחממים את השמן על אש בינונית. מוסיפים את הבצלים ומטגנים עד שהם רכים ושקופים. מוסיפים את הבשר הטחון ומבשלים עד שהוא משחים. מוסיפים את תפוחי האדמה ומתבלים במלח ופלפל. מעבירים את התערובת לתבנית אפייה בגודל 9×13 אינץ'. מכסים את הכלי בנייר כסף ואופים 30 דקות. מסירים את נייר הכסף ואופים 15 דקות נוספות. המנה נעשית כאשר תפוחי האדמה רכים והבשר מבושל.

הצעות הגשה

משה בתיבה היא מנה נהדרת להגשה לצד ירקות או סלט. הוא גם טעים להגיש עם כף שמנת חמוצה או יוגורט יווני.

אִחסוּן

ניתן לשמור את משה בתיבה בכלי אטום במקרר עד ארבעה ימים. ניתן גם להקפיא עד שלושה חודשים. כדי לחמם מחדש, הכניסו את המנה לתנור 350 מעלות פרנהייט למשך 15-20 דקות או עד לחימום.

סיכום

משה בתיבה הוא מאכל יהודי מסורתי קל להכנה וטעים לאכילה. זוהי מנה נהדרת להגשה לארוחת ערב או להביא לארוחה קלה. למידע נוסף על המנה הזו, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן