דף הבית » זמן זה משאב חשוב » מסע רכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי

מסע רכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי

צרו איתנו קשר

מסע רכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי

סקירה כללית של מסע הרכבת ממרכז לונדון לוומבלי

הנסיעה ברכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר מחצי שעה. את המסע משרתים רשתות ה-London Overground ו-London Underground, כאשר רוב המסע מתקיים ב-London Overground. המסע פופולרי עבור אלו הנוסעים לאצטדיון וומבלי למשחק או לאירוע, מכיוון שזו התחנה הקרובה ביותר לאצטדיון.

אורך מסע הרכבת ממרכז לונדון לוומבלי

הנסיעה ברכבת ממרכז לונדון לוומבלי אורכת כ-32 דקות. זה מבוסס על המסלול המהיר ביותר, שהוא לקחת את London Overground ממרכז העיר לונדון לתחנת וומבלי פארק. מסלול זה הוא המסלול הישיר ביותר והוא הדרך המהירה ביותר להגיע לאצטדיון וומבלי.

עלות מסע הרכבת ממרכז לונדון לוומבלי

עלות הנסיעה ברכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי תהיה תלויה בסוג הכרטיס שתרכשו. אם אתם נוסעים עם כרטיס אויסטר, עלות הנסיעה תהיה 3.90 פאונד. אם אתם נוסעים עם כרטיס ללא מגע, עלות הנסיעה תהיה 2.90 פאונד. אם אתם נוסעים עם כרטיס נייר, עלות הנסיעה תהיה 4.90 פאונד.

נסיעה עם כרטיס אויסטר

אם אתם נוסעים עם כרטיס אויסטר, תוכלו לרכוש כרטיס בודד מכל תחנת רכבת תחתית של לונדון. עלות הנסיעה תהיה 3.90 פאונד. אתה יכול גם לרכוש כרטיס נסיעה יומי או שבועי, שיעניק לך נסיעות בלתי מוגבלות ברשתות הרכבת התחתית של לונדון ו-London Overground.

נסיעה עם כרטיס ללא מגע

אם אתם נוסעים עם כרטיס ללא מגע, תוכלו לרכוש כרטיס בודד מכל תחנת רכבת תחתית של לונדון. עלות הנסיעה תהיה 2.90 פאונד. אתה יכול גם לרכוש כרטיס נסיעה יומי או שבועי, שיעניק לך נסיעות בלתי מוגבלות ברשתות הרכבת התחתית של לונדון ו-London Overground.

נסיעה עם כרטיס נייר

אם אתם נוסעים עם כרטיס נייר, תוכלו לרכוש כרטיס בודד מכל תחנת רכבת תחתית של לונדון. עלות הנסיעה תהיה 4.90 פאונד. אתה יכול גם לרכוש כרטיס נסיעה יומי או שבועי, שיעניק לך נסיעות בלתי מוגבלות ברשתות הרכבת התחתית של לונדון ו-London Overground.

תחנות על מסע הרכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי

הנסיעה ברכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי מוגשת על ידי רשתות הרכבת התחתית של לונדון ולונדון. התחנות במסע הן:London City CenterBaker StreetFinchley RoadWembley ParkWembley Stadium

טיפים לנסיעה ברכבת מסע ממרכז העיר לונדון לוומבלי

כשנוסעים ברכבת ממרכז לונדון לוומבלי, יש כמה טיפים שכדאי לזכור:

אפשר הרבה זמן

אפשר הרבה זמן לנסיעתך, מכיוון שהרכבות עשויות להיות עמוסות ויכולים להיווצר עיכובים.

קנה את הכרטיס הנכון

ודאו שאתם רוכשים את הכרטיס המתאים לנסיעה שלכם, שכן עלות הנסיעה תהיה תלויה בסוג הכרטיס שתרכשו.

בדוק את לוח הזמנים

בדקו את לוח הזמנים לפני שאתם נוסעים, מכיוון שהרכבות עלולות שלא לפעול באותן שעות בכל יום.

מצא מידע נוסף בוויקיפדיה

למידע נוסף על הנסיעה ברכבת ממרכז העיר לונדון לוומבלי, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן