דף הבית » חדש » מהי צו מילואים?

מהי צו מילואים?

צרו איתנו קשר

מהי צו מילואים?

מהי צו מילואים?

הוראת מילואים היא סוג של הזמנה שבוצעה אצל מתווך או עוסק שלא מבוצעת באופן מיידי. במקום זאת, ההזמנה מושהית עד למילוי תנאים מסוימים. סוג זה של הזמנה משמש לעתים קרובות כאשר סוחר רוצה לקנות או למכור נייר ערך במחיר מסוים, אך מחיר השוק הנוכחי אינו נוח. הזמנות הזמנה ידועות גם כפקודות "בהמתנה", פקודות "בהמתנה", או "פקודות בהמתנה." הם משמשים כדי להגן על סוחרים מביצוע עסקאות במחירים לא נוחים. הזמנות מילואים משמשות לעתים קרובות בשילוב עם פקודות הגבלה, שהן הזמנות שבוצעו עם ברוקר או סוחר כדי לקנות או למכור נייר ערך במחיר מסוים.

כיצד פועלות הזמנות הזמנה?

כאשר סוחר מבצע הזמנת מילואים, ההזמנה מושהית עד למילוי התנאים המפורטים בהזמנה. לדוגמה, סוחר יכול לבצע הוראת מילואים לקניית נייר ערך במחיר מסוים. אם מחיר נייר הערך יעלה מעל המחיר הנקוב, ההזמנה תבוצע. אם מחיר נייר הערך לא יעלה מעל המחיר שצוין, ההזמנה תישאר בהמתנה עד למילוי התנאים. ניתן להשתמש בהזמנות מילואים גם כדי להגן על סוחרים מביצוע עסקאות במחירים לא נוחים. לדוגמה, סוחר יכול לבצע הוראת מילואים למכירת נייר ערך במחיר מסוים. אם מחיר נייר הערך ירד מתחת למחיר הנקוב, ההזמנה תבוצע. במידה ומחיר נייר הערך לא ירד מתחת למחיר הנקוב, ההזמנה תישאר בהמתנה עד לעמידה בתנאים.

יתרונות הזמנות מילואים

הזמנות מילואים מציעות מספר יתרונות לסוחרים. ראשית, הם מאפשרים לסוחרים להגן על עצמם מפני ביצוע עסקאות במחירים לא נוחים. שנית, הם מאפשרים לסוחרים לנצל את תנאי השוק מבלי צורך לפקח כל הזמן על השווקים. שלישית, הם מאפשרים לסוחרים לנצל הזדמנויות בשוק מבלי להתחייב לסכומי הון גדולים.

חסרונות של הזמנות מילואים

להזמנות מילואים יש גם כמה חסרונות. ראשית, הם יכולים להיות קשים לביצוע בשווקים הנעים במהירות. שנית, הם עלולים להיות קשים לניטור, שכן על הסוחר לפקח כל הזמן על השווקים כדי לוודא שהתנאים המפורטים בהזמנה מתקיימים. שלישית, הן עשויות להיות יקרות, שכן הסוחר חייב לשלם עמלה למתווך או לעוסק עבור כל הזמנה שבוצעה. לבסוף, הזמנות מילואים עלולות להיות מסוכנות, מכיוון שהסוחר לא יוכל לבצע את ההזמנה אם התנאים המפורטים בהזמנה לא מתקיימים. זה יכול להוביל להפסדים אם מחיר נייר הערך נע בכיוון ההפוך מהציפיות של הסוחר. לסיכום, פקודות מילואים הן סוג של הזמנה שבוצעה אצל ברוקר או עוסק שאינה מבוצעת באופן מיידי. הם משמשים לעתים קרובות כאשר סוחר רוצה לקנות או למכור נייר ערך במחיר מסוים, אך מחיר השוק הנוכחי אינו נוח. הזמנות מילואים מציעות מספר יתרונות לסוחרים, אך יש להן גם מספר חסרונות. לפיכך, על סוחרים לשקול היטב את הסיכונים והתגמולים הקשורים להזמנות מילואים לפני ביצוען.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן