דף הבית » למה אסור » מדוע אסור לאישה להתחתן עם שני גברים?

מדוע אסור לאישה להתחתן עם שני גברים?

2023-07-24 09:14:00+02:00

צרו איתנו קשר

מבוא

נישואים הם איחוד קדוש בין שני אנשים המוכר במדינות רבות ברחבי העולם. במשך שנים רבות, הנישואים המסורתיים הם בין גבר אחד לאישה אחת. עם זאת, בשנים האחרונות חלה דחיפה לקבלת סוגים שונים של נישואים, לרבות מערכות יחסים פוליאמוריות. בעוד שמדינות רבות קיבלו מערכות יחסים פוליאמוריות, השאלה אם אישה יכולה להתחתן עם שני גברים עדיין נותרה בעינה.

מה אומר החוק?

בכל הנוגע לחוקיות הנישואין, החוקים משתנים ממדינה למדינה. במדינות מסוימות, זה חוקי לאישה להינשא לשני גברים. לדוגמה, בהודו, חוק הנישואים ההינדי משנת 1955 מאפשר פוליאנדריה, שהיא הנוהג של אישה עם שני בעלים או יותר. החוק קובע כי לאישה יכולים להיות עד ארבעה בעלים, כל עוד כל הגברים מודעים להסדר ומסכימים לו. במדינות אחרות, החוק אינו מתיר לאישה להינשא לשני גברים. בארצות הברית, החוק ברור שנישואים מותרים רק בין גבר אחד לאישה אחת. בעוד שמדינות מסוימות אישרו נישואים חד מיניים, עדיין לא חוקי לאישה להתחתן עם שני גברים.

שאלות ותשובות

האם אישה יכולה להתחתן עם שני גברים בארצות הברית?

לא, זה לא חוקי לאישה להתחתן עם שני גברים בארצות הברית.

מה זה פוליאנדריה?

פוליאנדריה היא מנהג של אישה שיש לה שני בעלים או יותר.

האם זה חוקי לאישה להתחתן עם שני גברים בהודו?

כן, זה חוקי לאישה להתחתן עם שני גברים בהודו, על פי חוק הנישואין ההינדי משנת 1955.

מדוע אסור לאישה להתחתן עם שני גברים?

ישנן כמה סיבות מדוע לאישה אסור להתחתן עם שני גברים במדינות רבות ברחבי העולם. אחת הסיבות העיקריות היא שנישואים נתפסים באופן מסורתי כאיחוד בין גבר אחד לאישה אחת. בתרבויות ודתות מסוימות, זה נתפס כאיחוד קדוש שאסור להפר אותו. סיבה נוספת היא שנישואים נתפסים כדרך להבטיח את היציבות של משפחה. כאשר לאישה יש שני בעלים, זה יכול ליצור בלבול וחוסר יציבות, במיוחד אם הגברים לא מסתדרים. בנוסף, אם לאישה יש ילדים, יכול להיות גם קשה להחליט איזה גבר הוא אבי הילד. לבסוף, במדינות רבות יש חוקים המכירים רק בנישואים בין גבר אחד לאישה אחת. הסיבה לכך היא שנישואים נתפסים כחוזה משפטי, והם צריכים להיות מוגנים ולאכופים על ידי החוק.

סיכום

השאלה אם אישה יכולה להתחתן עם שני גברים היא עדיין נושא שנוי במחלוקת במדינות רבות ברחבי העולם. בעוד שמדינות מסוימות מאפשרות פוליאנדריה, רוב המדינות עדיין מכירות רק בנישואים בין גבר אחד לאישה אחת. הסיבה לכך היא שנישואים נתפסים כאיחוד קדוש שאסור להפר אותו, והם נתפסים כדרך להבטיח את היציבות של משפחה. בנוסף, במדינות רבות יש חוקים המכירים רק בנישואים בין גבר אחד לאישה אחת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן