דף הבית » מה קורה? » מבריסל לאמסטרדם ברכבת: כמה זמן זה לוקח?

מבריסל לאמסטרדם ברכבת: כמה זמן זה לוקח?

צרו איתנו קשר

מבריסל לאמסטרדם ברכבת: כמה זמן זה לוקח?

נסיעה מבריסל לאמסטרדם ברכבת

נסיעה מבריסל לאמסטרדם ברכבת היא דרך פופולרית להגיע בין שתי הערים. הנסיעה אורכת בין שעתיים לשלוש, תלוי בסוג הרכבת שנוסעים. הרכבת היא דרך נוחה ונוחה להגיע בין שתי הערים, וזו גם דרך מצוינת לראות את הכפר ההולנדי והבלגי.

סוגי רכבות

ישנם מספר סוגי רכבות שיכולים לקחת אותך מבריסל לאמסטרדם. הפופולריות ביותר הן רכבות הבין-עירוניות ותאליס. האינטרסיטי היא רכבת מהירה שלוקח כשעתיים להגיע מבריסל לאמסטרדם. ה-Thalys היא רכבת מהירה שלוקח לה כשלוש שעות להגיע מבריסל לאמסטרדם. שתי הרכבות הללו מציעות ישיבה נוחה והרבה מרווח לרגליים.

עלות כרטיסי רכבת

העלות של כרטיסי רכבת מבריסל לאמסטרדם יכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכבת שאתה לוקח והשעה ביום שאתה נוסע. בדרך כלל, כרטיסים לרכבות הבין-עירוניות ותאליס יקרים יותר מכרטיסים לרכבות האזוריות האיטיות יותר. כרטיסים יכולים להיות יקרים יותר גם בזמני נסיעות שיא, כגון סופי שבוע וחגים.

השוואה מהירה

סוג רכבת מֶשֶׁך עֲלוּת
בין עירוני 2 שעות יקר יותר
תאליס 3 שעות יקר יותר
אֵזוֹרִי 2-3 שעות פחות יקר

היתרונות של נסיעה ברכבת

לנסיעה ברכבת מבריסל לאמסטרדם יש כמה יתרונות. ראשית, זוהי דרך נוחה להגיע בין שתי הערים. הרכבת מהירה ונוחה, וזו דרך מצוינת לראות את הכפר ההולנדי והבלגי. שנית, זו דרך חסכונית לטייל. כרטיסי רכבת בדרך כלל זולים יותר מכרטיסי טיסה, והם יכולים להיות אפילו זולים יותר אם תזמינו מראש. לבסוף, נסיעה ברכבת היא דרך ידידותית יותר לסביבה מאשר טיסה.

סיכום

נסיעה מבריסל לאמסטרדם ברכבת היא דרך נוחה וחסכונית להגיע בין שתי הערים. הנסיעה אורכת בין שעתיים לשלוש, תלוי בסוג הרכבת שנוסעים. הרכבות הבין-עירוניות ותאליס הן הפופולריות ביותר, אך ישנן גם רכבות אזוריות איטיות יותר שעלולות להיות זולות יותר. נסיעה ברכבת היא גם דרך ידידותית יותר לסביבה מאשר טיסה. למידע נוסף על נסיעה מבריסל לאמסטרדם ברכבת, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן