דף הבית » המלצות הצוות » לפני כמה זמן יצא הטינה?

לפני כמה זמן יצא הטינה?

צרו איתנו קשר

. לפני כמה זמן יצא הטינה?

הטינה: היסטוריה קצרה

הטינה הוא סרט אימה שיצא לאקרנים בשנת 2004, בבימויו של טאקאשי שימיזו בכיכובה של שרה מישל גלר. הוא מבוסס על סרט יפני בעל אותו שם, Ju-on: The Grudge, שיצא לאקרנים בשנת 2002. הסרט עוקב אחר סיפורו של בית מקולל בטוקיו, יפן, שבו כל מי שנכנס מקולל למות מוות נוראי. The Grudge זכה להצלחה עצומה, גרף למעלה מ-187 מיליון דולר ברחבי העולם והפך לאחד מסרטי האימה המרוויחים ביותר בכל הזמנים. הוא הוליד שני סרטי המשך, The Grudge 2 ב-2006 ו-The Grudge 3 ב-2009, כמו גם אתחול מחדש ב-2020.

הטינה: קבלת פנים ביקורתית

הטינה זכה לביקורות מעורבות של מבקרים. על Rotten Tomatoes, לסרט יש ציון של 44%, על סמך ביקורות של 155 מבקרים. הקונצנזוס אומר, "הטינה הוא גרסה מחודשת של סרט אימה יפני, אבל הוא לא מצליח ללכוד את האווירה המצמררת של חומר המקור שלו." למרות הביקורות המעורבות, הסרט זכה להצלחה קופתית, והוא זכה לפולחן בכת. במהלך השנים.

הטינה: השפעה תרבותית

למרמור הייתה השפעה מתמשכת על התרבות הפופולרית. הוא זכה להתייחסות במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה ומשחקי וידאו, והוא זכה לפרודיה במגוון דרכים. הסרט היה גם נושא לספרים רבים, כולל הטינה: רומן מאת סטיבן סוסקו ו-The Grudge: רומן מאת סטיבן סוסקו וטקאשי שימיזו.

הטינה: סרטי המשך ואתחול מחדש

הטינה הוליד שני סרטי המשך, הטינה 2 ב-2006 והטינה 3 ב-2009. שני סרטי ההמשך זכו לביקורות מעורבות, אך שניהם היו הצלחות קופות. ב-2020 שוחרר אתחול מחדש של הטינה, בבימויו של ניקולס פסה ו בכיכובם של אנדריאה ריסבורו ודמיאן ביצ'יר. האתחול מחדש זכה לביקורות מעורבות, אך הוא זכה להצלחה קופתית, והכניס למעלה מ-20 מיליון דולר ברחבי העולם.

השוואה מהירה

סרט שָׁנָה קוּפָּה עגבניות רקובות
הטינה 2004 187 מיליון דולר 44%
הטינה 2 2006 70 מיליון דולר 19%
הטינה 3 2009 39 מיליון דולר 11%
הטינה (2020) 2020 20 מיליון דולר 37%

הטינה הפכה לקלאסיקה אימה, וניתן לראות את השפעתה בסרטי אימה רבים אחרים. זה גם הוליד ספרים רבים, משחקי וידאו ומדיה אחרת. הסרט זכה לפארודיה והתייחסות אליו בדרכים רבות ושונות, והוא הפך לקלאסיקה של פולחן. הטינה זכתה להצלחה עצומה, הן מבחינה ביקורתית והן מבחינה מסחרית. זה זכה להצלחה קופתית, הכניס למעלה מ-287 מיליון דולר ברחבי העולם, והוא זכה לקאלט קהל לאורך השנים. אם אתה חובב של סרטי אימה, אז The Grudge בהחלט שווה בדיקה. למידע נוסף על The Grudge והמשכים שלו, אתה יכול לבדוק את The Grudge ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן