דף הבית » חדש » לפני כמה זמן הייתה המאה ה-8 לפני הספירה?

לפני כמה זמן הייתה המאה ה-8 לפני הספירה?

צרו איתנו קשר

לפני כמה זמן הייתה המאה ה-8 לפני הספירה?

מהי המאה ה-8 לפני הספירה?

המאה ה-8 לפנה"ס הייתה תקופה שהחלה בשנת 801 לפנה"ס והסתיימה בשנת 700 לפנה"ס. זו הייתה תקופה של שינויים והתפתחות גדולים במקומות רבים בעולם. בתקופה זו עלתה לשלטון האימפריה האשורית במזרח התיכון, בעוד שערי המדינות היווניות החלו לצוץ בים התיכון. במזרח הרחוק, שושלת ג'ואו הוקמה בסין, ונוצרו הרישומים הכתובים הראשונים של ההיסטוריה היפנית.

לפני כמה זמן הייתה המאה ה-8 לפני הספירה?

המאה ה-8 לפני הספירה הייתה לפני כ-3,200 שנים. כדי לשים את זה בפרספקטיבה, זה היה בערך באותו זמן שהעיר העתיקה של טרויה נהרסה על ידי היוונים, והמשחקים האולימפיים הראשונים נערכו ביוון. בערך בתקופה זו נטבעו המטבעות הראשונים בלידיה, ונוצרו הרישומים הכתובים הראשונים של ההינדואיזם.

אילו אירועים התרחשו במהלך המאה ה-8 לפני הספירה?

המאה ה-8 לפני הספירה הייתה תקופה של שינויים והתפתחות גדולים בחלקים רבים של העולם. במזרח התיכון עלתה האימפריה האשורית לשלטון והרחיבה את גבולותיה. בים התיכון החלו לצוץ ערים-מדינות ביוון ונערכו המשחקים האולימפיים הראשונים. במזרח הרחוק, שושלת ג'ואו הוקמה בסין, ונוצרו הרישומים הכתובים הראשונים של ההיסטוריה היפנית. בהודו נוצרו הרישומים הכתובים הראשונים של ההינדואיזם.

השוואה מהירה

תקופת זמן אירועים
המאה ה-8 לפני הספירה האימפריה האשורית עולה לשלטון, מדינות ערים יווניות צצות, שושלת ג'ואו הוקמה בסין, רשומות כתובות ראשונות של ההיסטוריה היפנית נוצרו, רשומות כתובות ראשונות של הינדואיזם נוצרו.

לסיכום, המאה ה-8 לפני הספירה הייתה תקופה של שינויים והתפתחות גדולים במקומות רבים בעולם. זה היה לפני כ-3,200 שנה, וזה היה בערך באותו זמן שהעיר העתיקה של טרויה נהרסה על ידי היוונים, והמשחקים האולימפיים הראשונים נערכו ביוון. בערך בתקופה זו נטבעו המטבעות הראשונים בלידיה, ונוצרו הרישומים הכתובים הראשונים של ההינדואיזם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן