דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה רחוקה זנזיבר מישראל?

כמה רחוקה זנזיבר מישראל?

צרו איתנו קשר

כמה רחוקה זנזיבר מישראל?

מה המרחק בין זנזיבר לישראל?

זנזיבר היא ארכיפלג מול חופי טנזניה במזרח אפריקה, וישראל היא מדינה במזרח התיכון. בין שתי המדינות מופרדות באלפי קילומטרים, מה שהופך את הדרך ארוכה להגיע מאחת לשנייה. אבל כמה רחוקה היא זנזיבר מישראל? המרחק המדויק בין זנזיבר לישראל הוא 4,837 מיילים (7,785 קילומטרים). זהו מרחק רב, וייקח למטוס יותר מ-10 שעות לטוס מאחד לשני. זה ייקח רכב או רכבת הרבה יותר זמן, מכיוון שאין קווים ישירים בין שתי המדינות.

איך המסע?

הדרך מזנזיבר לישראל היא ארוכה, ולא ניתן לבצע את הטיול במכה אחת. במקום זאת, על המטיילים לבצע עצירות מרובות בדרך. המסלול הנפוץ ביותר הוא לטוס מזנזיבר לדאר א-סלאם, בירת טנזניה, ולאחר מכן לקחת טיסת המשך לניירובי, קניה. מניירובי, המטיילים יכולים לקחת טיסה לאיסטנבול, טורקיה, ולאחר מכן להמשיך לתל אביב, ישראל. המסע יכול להתבצע גם ביבשה, אבל זה הרבה יותר קשה. על הנוסעים לעשות תחילה את דרכם לדאר א-סלאם, ולאחר מכן לקחת אוטובוס או רכבת לניירובי. משם הם יכולים לקחת אוטובוס או רכבת לאיסטנבול, ואז להמשיך לתל אביב. מסלול זה ארוך וקשה הרבה יותר, ואינו מומלץ לרוב המטיילים.

מה יש לראות לאורך הדרך?

המסע מזנזיבר לישראל הוא ארוך, אבל יש הרבה מראות מעניינים לראות לאורך הדרך. בטנזניה, מטיילים יכולים לחקור את החופים היפים של זנזיבר, או לצאת לספארי בפארק הלאומי סרנגטי. בקניה הם יכולים לבקר בעיר השוקקת ניירובי, או לצאת לטיול לשמורה הלאומית מסאי מארה. בטורקיה, מטיילים יכולים לחקור את העיר העתיקה של איסטנבול, או לצאת לטיול לאזור קפדוקיה המדהים.

מה עלות המסע?

עלות הנסיעה מזנזיבר לישראל תשתנה בהתאם למסלול שנלקח וסוג התחבורה בו נעשה שימוש. טיסות מזנזיבר לתל אביב יכולות לעלות בין 500$ ל-1,500$, תלוי בחברת התעופה ובזמן השנה. כרטיסי אוטובוס ורכבת יהיו הרבה יותר זולים, אבל הנסיעה תימשך הרבה יותר.

בסך הכל, המסע מזנזיבר לישראל הוא ארוך, אבל אפשר לעשות את הטיול. המרחק המדויק בין שתי המדינות הוא 4,837 מיילים (7,785 קילומטרים), והנסיעה יכולה להימשך בין 10 שעות למספר ימים, תלוי במסלול שנלקח. למידע נוסף על המסע, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן