דף הבית » מתי » כמה זמן IPL נמשך?

כמה זמן IPL נמשך?

צרו איתנו קשר

כמה זמן IPL נמשך?

מה זה IPL?

אור פועם אינטנסיבי (IPL) הוא הליך קוסמטי המשתמש בספקטרום רחב של אור כדי לשפר את מראה העור. הוא משמש לטיפול במגוון מחלות עור, כולל נזקי שמש, כתמי גיל, קמטים ואקנה. IPL משמש גם להפחתת הופעת ורידי הפנים, רוזציאה ושינויי צבע אחרים בעור. ההליך אינו פולשני ולעתים קרובות מכונה "טיפול פנים בלייזר".

כמה זמן IPL נמשך?

משך טיפול IPL תלוי בגודל האזור המטופל ובסוג מצב העור המטופל. בדרך כלל, טיפול IPL בודד יכול להימשך בין 15 דקות לשעה. רוב האנשים דורשים טיפולים מרובים כדי להשיג את התוצאות הרצויות. מספר הטיפולים הדרושים ישתנה בהתאם לאדם ולחומרת מצב העור.

למה לצפות במהלך טיפול IPL

לפני תחילת טיפול IPL, רופא או קוסמטיקאי ינקה את העור וימרחו ג'ל קירור על האזור המטופל. לאחר מכן, מכשיר ה-IPL ישמש לפליטת פולסי אור על העור. במהלך הטיפול עלול המטופל לחוש תחושת צריבה קלה או צריבה. לאחר סיום הטיפול, הרופא או הקוסמטיקאי ימרח קרם לחות על העור.

למה לצפות לאחר טיפול IPL

מיד לאחר טיפול IPL, העור עשוי להיראות מעט אדום ונפוח. זה נורמלי ואמור לחלוף תוך מספר שעות. העור עשוי גם להרגיש חם ורך למגע. חשוב להימנע מחשיפה ישירה לשמש וללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה למשך שבועיים לפחות לאחר הטיפול.

האם יש תופעות לוואי?

טיפולי IPL הם בדרך כלל בטוחים ויש להם מעט תופעות לוואי. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות אדמומיות זמנית, נפיחות או שלפוחיות בעור. במקרים נדירים, העור עשוי להיות כהה או בהיר יותר מהעור שמסביב. אם מתרחשת אחת מתופעות הלוואי הללו, חשוב לפנות מיד לרופא או לקוסמטיקאי. טיפולי IPL יכולים להיות דרך יעילה לשיפור מראה העור. עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא או קוסמטיקאי כדי לקבוע אם IPL הוא הטיפול המתאים עבורך. למידע נוסף על טיפולי IPL, צפה בסרטון זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן