דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן תקף דרכון כשיוצאים מישראל?

כמה זמן תקף דרכון כשיוצאים מישראל?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן תקף דרכון כשיוצאים מישראל?

מהי תקופת תוקף הדרכון?

תקופת תוקף הדרכון היא משך הזמן שדרכון תקף. הוא נקבע בדרך כלל על ידי המדינה המנפיקה והוא בדרך כלל בין חמש לעשר שנים. תקופת התוקף של הדרכון חשובה שכן היא קובעת כמה זמן אתה יכול לנסוע איתו. כמו כן, חשוב לציין שמדינות מסוימות עשויות לדרוש שהדרכון שלכם יהיה תקף לפרק זמן מסוים לאחר שנכנסתם למדינתם.

תקופת תוקף הדרכון בישראל

בישראל, תקופת תוקף הדרכון היא 10 שנים למבוגרים ו-5 שנים לילדים. המשמעות היא שאם אתה מבוגר, הדרכון שלך יהיה תקף ל-10 שנים מתאריך ההנפקה. אם אתה ילד, הדרכון שלך יהיה תקף ל-5 שנים ממועד ההנפקה.

תקופת תוקף הדרכון בעת הוצאה מישראל

בהוצאה מישראל, תקופת תוקף הדרכון תהיה תלויה במדינה אליה אתה נוסע. למדינות שונות יש תקופות תוקף דרכון שונות, לכן חשוב לבדוק את תקופת תוקף הדרכון של המדינה אליה אתם נוסעים לפני הנסיעה.

השוואה מהירה

מדינה תקופת תוקף הדרכון
ארצות הברית 10 שנים
הממלכה המאוחדת 10 שנים
אוֹסטְרַלִיָה 10 שנים
קנדה 5 שנים
ניו זילנד 5 שנים

חשוב לציין שמדינות מסוימות עשויות לדרוש שהדרכון שלך יהיה תקף לפרק זמן מסוים לאחר כניסתך למדינה שלהן. לדוגמה, ארצות הברית דורשת שהדרכון שלך יהיה תקף לפחות שישה חודשים לאחר כניסתך למדינה. חשוב לבדוק את תקופת תוקף הדרכון של המדינה אליה אתם נוסעים לפני הנסיעה.

חידוש הדרכון שלך

חשוב לחדש את הדרכון לפני שפג תוקפו. אם פג תוקפו של הדרכון שלך בזמן שאתה נוסע, ייתכן שלא תוכל להיכנס למדינות מסוימות. כמו כן, חשוב לציין שמדינות מסוימות עשויות לא לאפשר לך להיכנס אם הדרכון שלך קרוב לפוג. על מנת לחדש את הדרכון שלך, יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים. תצטרך גם לשלם אגרה. האגרה תהיה תלויה בסוג הדרכון שאתה מבקש ובמדינה ממנה אתה מגיש בקשה.

סיכום

בהוצאה מישראל, תקופת תוקף הדרכון תהיה תלויה במדינה אליה אתה נוסע. למדינות שונות יש תקופות תוקף דרכון שונות, לכן חשוב לבדוק את תקופת תוקף הדרכון של המדינה אליה אתם נוסעים לפני הנסיעה. כמו כן, חשוב לחדש את הדרכון לפני שפג תוקפו. אם פג תוקפו של הדרכון שלך בזמן שאתה נוסע, ייתכן שלא תוכל להיכנס למדינות מסוימות. למידע נוסף על תקופות תוקף הדרכון וכיצד לחדש את הדרכון, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן