דף הבית » מתי » כמה זמן צריכות להיות נשיקות בתנור?

כמה זמן צריכות להיות נשיקות בתנור?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן צריכות להיות נשיקות בתנור?

מה זה נשיקות?

נשיקות הן פינוק קלאסי שקיים כבר עשרות שנים. הם חתיכות שוקולד קטנות בגודל נגיסה, המעוצבות בדרך כלל כמו נשיקת הרשי. הם משמשים לעתים קרובות במתכוני אפייה, כגון עוגיות, עוגות וקינוחים אחרים. נשיקות פופולריות גם כחטיף או תוספת לגלידה.

כמה זמן צריכות להיות נשיקות בתנור?

נשיקות יש לאפות בתנור כ-8-10 דקות. זה יבטיח שהשוקולד יימס והנשיקות חמימות ודביקות. אם תאפו אותם יותר מדי זמן, השוקולד יהפוך לקשה מדי והנשיקות לא יהיו מהנות.

טֶמפֶּרָטוּרָה

באפיית נשיקות חשוב לוודא שהתנור מכוון לטמפרטורה הנכונה. יש להגדיר את הטמפרטורה ל-350°F (177°C). זה יבטיח שהנשיקות יתבשלו בצורה אחידה ושהשוקולד נמס כמו שצריך.

זמן אפייה

זמן האפייה של Kisses ישתנה בהתאם לגודל ה-Kisses ולסוג התנור בו אתם משתמשים. בדרך כלל, נשיקות יש לאפות במשך 8-10 דקות. אם אתה משתמש בתנור הסעה, זמן האפייה עשוי להיות קצר יותר.

בודקת את מידת העשייה

כשאפים נשיקות, חשוב לבדוק את מידת העשייה. כדי לעשות זאת, אתה יכול להשתמש בקיסם כדי לבדוק את מרכז הנשיקות. אם הקיסם יוצא נקי, אז ה-Kisses סיימו. אם הקיסם יוצא עם שוקולד מומס, אז צריך לאפות את הקיסס עוד כמה דקות.

אִחסוּן

לאחר שהנשיקות מסיימות את האפייה, יש להוציא אותן מהתנור ולתת להן להתקרר. לאחר הקירור, ניתן לאחסן את ה-Kisses בכלי אטום עד שבועיים.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה טֶמפֶּרָטוּרָה זמן אפייה בודקת את מידת העשייה אִחסוּן
אפיית נשיקות 350°F (177°C) 8-10 דקות קיסם שיניים בכלי אטום

נשיקות הן פינוק קלאסי שכולם יכולים ליהנות ממנו. הם קלים להכנה וניתן להשתמש בהם במגוון מתכונים. כשאפים Kisses, חשוב לוודא שהתנור מכוון לטמפרטורה הנכונה ושה Kisses נאפות למשך הזמן הנכון. לאחר שהנשיקות מסיימות את האפייה, יש להוציא אותן מהתנור ולתת להן להתקרר לפני שמאוחסנים בכלי אטום. למידע נוסף על אפיית נשיקות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן