דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך לשים פלטה?

כמה זמן צריך לשים פלטה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לשים פלטה?

מהו משך הזמן הממוצע לסוגרים?

משך הזמן הממוצע לפלטה הוא בין 18 ל-24 חודשים. עם זאת, משך הזמן המדויק תלוי בפרט ובחומרת הבעיה האורתודונטית. ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו ללבוש פלטה למשך שישה חודשים בלבד, בעוד שאחרים עשויים להזדקק ללבוש אותם עד שלוש שנים.

גורמים המשפיעים על משך הזמן של הפלטה

משך הזמן בו לובשים פלטה תלוי במגוון גורמים. אלה כוללים את סוג הפלטה, חומרת הבעיה האורתודונטית, גילו של המטופל ומחויבותו של המטופל ללבוש את הפלטה.

סוג הפלטה

לסוג הפלטה שבהן משתמשים עשויה להיות השפעה על משך הזמן שיש ללבוש אותן. פלטות מתכת מסורתיות לובשות בדרך כלל לפרק זמן ארוך יותר מאשר פלטות שקופות או Invisalign.

חומרת הבעיה האורתודונטית

חומרת הבעיה האורתודונטית יכולה גם להשפיע על משך הזמן שצריך ללבוש פלטה. אם הבעיה חמורה יותר, ייתכן שייקח זמן רב יותר לתקן אותה.

גיל החולה

גיל המטופל יכול גם להשפיע על משך הזמן שבו יש צורך ללבוש פלטה. בדרך כלל, מטופלים צעירים יותר נוטים להזדקק לענוד פלטה לפרק זמן קצר יותר מאשר מטופלים מבוגרים.

המחויבות של המטופל ללבוש את הפלטה

המחויבות של המטופל לענוד את הפלטה היא גם גורם חשוב בקביעת משך הזמן שיש צורך לענוד את הפלטה. אם המטופל מקפיד על חבישת הפלטה וממלא אחר הוראות האורתודנט, אזי זמן הטיפול עשוי להיות קצר יותר.

סיכום

משך הזמן בו יש צורך לענוד את הפלטה תלוי במגוון גורמים, לרבות סוג הפלטה, חומרת הבעיה האורתודונטית, גיל המטופל ומחויבותו של המטופל לענוד את הפלטה. בדרך כלל, משך הזמן הממוצע לפלטה הוא בין 18 ל-24 חודשים, אך זה יכול להשתנות בהתאם לאדם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן