דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך לצום לפני ההרדמה?

כמה זמן צריך לצום לפני ההרדמה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לצום לפני ההרדמה?

מהי הרדמה?

הרדמה היא הליך רפואי הכולל שימוש בתרופות לחסימת כאב ותחושות אחרות במהלך הליך רפואי. הוא משמש כדי להפוך את המטופל לחוסר הכרה או כדי להפחית את המודעות שלו להליך. ההרדמה ניתנת על ידי רופא מרדים, רופא מומחה בשימוש בהרדמה.

מדוע יש צורך בצום לפני ההרדמה?

צום לפני ההרדמה הכרחי כדי להפחית את הסיכון לשאיבה במהלך ההליך. שאיפה היא כאשר אוכל או נוזל נשאף לריאות, מה שעלול לגרום לסיבוכים חמורים. צום גם עוזר להפחית את הסיכון לבחילות והקאות במהלך ההליך.

כמה זמן צריך לצום לפני ההרדמה?

משך הזמן שאתה צריך לצום לפני ההרדמה תלוי בסוג ההליך שאתה מבצע. לצורך הרדמה כללית, עליך לצום 8 שעות לפני ההליך. להרדמה אזורית, עליך לצום 4 שעות לפני ההליך. לצורך הרדמה מקומית, עליך לצום שעתיים לפני ההליך.

מה אפשר לשתות לפני ההרדמה?

אם אתה צם לפני ההרדמה, אסור לשתות נוזלים. עם זאת, אם הרופא שלך הורה לך לשתות כמות מסוימת של מים לפני ההליך, אתה יכול לעשות זאת. אסור לשתות נוזלים אחרים, כגון מיץ, תה, קפה או אלכוהול.

מה עליך לעשות אם יש לך בחילה לפני ההרדמה?

אם אתה מרגיש בחילה לפני ההרדמה, עליך לספר לרופא או לרופא המרדים. ייתכן שהם יוכלו לתת לך תרופות כדי לעזור להפחית את הבחילה. אם אתה מרגיש מאוד בחילה, הרופא שלך עשוי להמליץ לך לדחות את ההליך עד שהבחילה תירגע.

סיכום

צום לפני ההרדמה הוא חלק חשוב מההליך. זה עוזר להפחית את הסיכון לשאיפה וסיבוכים אחרים. משך הזמן שאתה צריך לצום לפני ההרדמה תלוי בסוג ההליך שאתה מבצע. אם אתה מרגיש בחילה לפני ההרדמה, עליך לספר לרופא או לרופא המרדים. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן