דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן צריך לחמם תפוח אדמה במיקרוגל?

כמה זמן צריך לחמם תפוח אדמה במיקרוגל?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לחמם תפוח אדמה במיקרוגל?

כמה זמן צריך לחמם תפוח אדמה במיקרוגל?

חימום תפוח אדמה במיקרוגל הוא דרך מהירה וקלה לקבל תוספת טעימה. אבל כמה זמן צריך לחמם אותו? התשובה תלויה בגודל תפוח האדמה ובהספק של המיקרוגל שלך.

איך לחמם תפוח אדמה במיקרוגל

לפני שאתה יכול להחליט כמה זמן לחמם תפוח אדמה במיקרוגל, אתה צריך לדעת איך להכין אותו. התחל על ידי שטיפת תפוח האדמה וייבוש אותו. לאחר מכן, לתקוע כמה חורים בעור עם מזלג. זה יאפשר לאדים לצאת בזמן שתפוח האדמה מתבשל. לאחר מכן, עטפו את תפוח האדמה במגבת נייר לחה. זה יעזור למנוע מתפוח האדמה להתייבש בזמן שהוא מתבשל. מניחים את תפוח האדמה על צלחת מתאימה למיקרוגל ומבשלים אותו על גבוה במשך 5 דקות.

כמה זמן לחמם תפוח אדמה במיקרוגל

לאחר שתפוח האדמה התבשל במשך 5 דקות, בדוק אם הוא מוכן. אם הוא עדיין יציב, מבשלים אותו עוד 2 דקות. אם זה עדיין לא נעשה, מבשלים אותו במשך דקה נוספת. משך הזמן שלוקח לבשל תפוח אדמה במיקרוגל יהיה תלוי בגודל תפוח האדמה והספק של המיקרוגל. ייתכן שיהיה צורך לבשל תפוחי אדמה שגדולים מ-8 אונקיות עד 10 דקות.

טיפים לחימום תפוח אדמה במיקרוגל

הנה כמה טיפים לחימום תפוח אדמה במיקרוגל:

  • הופכים את תפוח האדמה באמצע הבישול.
  • אם תפוח האדמה עדיין יציב לאחר הבישול, הניחו לו לשבת כמה דקות לפני שתבדקו אותו שוב.
  • אם תפוח האדמה רך מדי, מבשלים אותו עוד 30 שניות.
  • אם תפוח האדמה קשה מדי, מבשלים אותו דקה נוספת.
  • אם תפוח האדמה מבושל בצורה לא אחידה, סובב אותו כל 2 דקות.

סיכום

חימום תפוח אדמה במיקרוגל הוא דרך מהירה וקלה לקבל תוספת טעימה. משך הזמן שלוקח לבשל תפוח אדמה במיקרוגל יהיה תלוי בגודל תפוח האדמה ובעוצמת המיקרוגל שלך. בדרך כלל, יש לבשל תפוחי אדמה במשך 5 דקות, ולאחר מכן לבדוק ולבשל 2-3 דקות נוספות במידת הצורך. כדי להבטיח שתפוח האדמה מבושל בצורה אחידה, הפוך אותו באמצע הבישול וסובב אותו כל 2 דקות.

שאלות ותשובות

האם אתה יכול לחמם תפוח אדמה במיקרוגל מבלי לעטוף אותו בנייר סופג?

כן, אתה יכול לחמם תפוח אדמה במיקרוגל מבלי לעטוף אותו במגבת נייר. עם זאת, עטיפת תפוח האדמה במגבת נייר לחה תעזור למנוע ממנו להתייבש בזמן הבישול.

האם אתה יכול לחמם תפוח אדמה במיקרוגל בקליפתו?

כן, אתה יכול לחמם תפוח אדמה במיקרוגל בקליפתו. עם זאת, עדיף לנעוץ כמה חורים בעור עם מזלג לפני הבישול. זה יאפשר לאדים לצאת בזמן שתפוח האדמה מתבשל.

האם אתה יכול לחמם תפוח אדמה במיקרוגל יותר מדי זמן?

כן, אתה יכול לחמם תפוח אדמה במיקרוגל יותר מדי זמן. אם תפוח האדמה מבושל זמן רב מדי, הוא יהפוך יבש וקשה. כדי להימנע מכך, בדקו את תפוח האדמה כל כמה דקות בזמן הבישול והפסיקו את הבישול בסיום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן