דף הבית » חדש » כמה זמן צריך לחכות לאחר עקירת שן להשתלה?

כמה זמן צריך לחכות לאחר עקירת שן להשתלה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לחכות לאחר עקירת שן להשתלה?

מהו השתלת שיניים?

השתלת שיניים היא תחליף קבוע לשן חסרה. זהו עמוד טיטניום המושתל בניתוח לתוך עצם הלסת ופועל כשורש שן מלאכותי. לאחר מכן, השתל מכוסה בכתר, גשר או תותבת כדי להשלים את השיקום.

כמה זמן צריך לחכות לאחר עקירת שן להשתלה?

משך הזמן שעליך להמתין לאחר עקירת שן לפני השתלת שיניים תלוי במספר גורמים. ככלל, מומלץ להמתין לפחות שלושה חודשים לפני קבלת שתל. זה מאפשר מספיק זמן לאתר החילוץ להחלים ולעצם הלסת לצמוח בחזרה סביב השתל.

גורמים המשפיעים על זמן הריפוי

משך הזמן שלוקח לאתר עקירת שן להחלים ולעצם הלסת לצמוח חזרה סביב השתל יכול להשתנות מאדם לאדם. חלק מהגורמים שיכולים להשפיע על זמן הריפוי כוללים:

  • הגודל והמיקום של השן העקורה
  • בריאות המטופל
  • סוג השתל שבו משתמשים
  • המיומנות של רופא השיניים השתלים

היתרונות של המתנה

המתנה לשלושה חודשים המומלצים לאחר עקירת שן לפני השתלת שיניים יכולה לספק מספר יתרונות. זה נותן לאתר החילוץ זמן להחלים ולעצם הלסת זמן לצמוח בחזרה סביב השתל. זה יכול לעזור להבטיח שהשתל מעוגן היטב במקום ולהפחית את הסיכון לכשל בשתל. ההמתנה גם נותנת למטופל זמן לוודא שהשתל הוא הבחירה הנכונה עבורו. השתלת שיניים היא השקעה ארוכת טווח וחשוב לוודא שהמטופל מרגיש בנוח עם ההחלטה לפני שתמשיך.

מתי זה בטוח לבצע שתל?

חשוב להמתין עד שמקום העקירה יתרפא ועצם הלסת גדלה חזרה סביב השתל לפני ביצוע השתלת שיניים. זה יכול לקחת בין שלושה לשישה חודשים, בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל. רופא השיניים השתל יוכל לקבוע מתי בטוח להמשיך עם ההשתלה. הם יבדקו את מקום החילוץ ויבצעו צילומי רנטגן כדי לוודא שעצם הלסת צמחה בחזרה סביב השתל. לאחר שהשתל מעוגן היטב במקומו, רופא השיניים יכול להמשיך בשיקום השתל.

סיכום

השתלת שיניים לאחר עקירת שן יכולה להיות דרך מצוינת להחזיר את החיוך שלך. עם זאת, חשוב להמתין עד שמקום החילוץ ירפא ועצם הלסת גדלה בחזרה סביב השתל לפני קבלת השתל. זה יכול לקחת בין שלושה לשישה חודשים, תלוי במספר גורמים. רופא השיניים השתל יוכל לקבוע מתי בטוח להמשיך עם ההשתלה. לאחר שהשתל מעוגן היטב במקומו, רופא השיניים יכול להמשיך בשיקום השתל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן