דף הבית » חדש » כמה זמן צריך להשאיר מי אורז מותססים לעור הפנים?

כמה זמן צריך להשאיר מי אורז מותססים לעור הפנים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך להשאיר מי אורז מותססים לעור הפנים?

מהם מי אורז מותססים?

מי אורז מותסס הם תרופה טבעית לטיפול בעור שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים בחלקים רבים של העולם. זה נעשה על ידי השריית אורז במים ומתן לו לתסוס למשך תקופה. הנוזל המתקבל משמש לאחר מכן כניקוי פנים, טונר וקרם לחות. מאמינים שיש לו יתרונות רבים עבור העור, כולל הפחתת דלקת, הבהרת גוון העור ושיפור גמישות העור.

איך להכין מי אורז מותססים

הכנת מי אורז מותססים היא תהליך פשוט. מתחילים בהשריית כוס אורז לא מבושל בשתי כוסות מים למשך שעתיים לפחות. לאחר שהאורז נספג, מסננים את הנוזל לתוך מיכל נקי וזורקים את האורז. מניחים לנוזל לתסוס 12-24 שעות בטמפרטורת החדר. לאחר השלמת תהליך התסיסה, ניתן להשתמש בנוזל כניקוי פנים, טונר וקרם לחות.

היתרונות של מי אורז מותססים

מי אורז מותסס נחשב ליתרונות רבים עבור העור. ידוע שהוא מפחית דלקות, מבהיר את גוון העור ומשפר את גמישות העור. זה גם נחשב לטיפול יעיל לאקנה, אקזמה ומחלות עור אחרות.

כמה זמן צריך להשאיר מי אורז מותססים על העור?

יש להשאיר מי אורז מותסס על העור למשך 10-15 דקות לפני שטיפה במים פושרים. זה יאפשר לעור לספוג את חומרי המזון והמינרלים המועילים שנמצאים בנוזל. לאחר השטיפה, יש לטפוח על העור במגבת נקייה.

סיכום

מי אורז מותסס הם תרופה טבעית לטיפול בעור שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים. מאמינים שיש לו יתרונות רבים עבור העור, כולל הפחתת דלקת, הבהרת גוון העור ושיפור גמישות העור. כדי להפיק את המרב מתרופה זו, יש להשאיר אותה על העור למשך 10-15 דקות לפני שטיפה במים פושרים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן