דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך להקדיש למפלי טרומלבך?

כמה זמן צריך להקדיש למפלי טרומלבך?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן צריך להקדיש למפלי טרומלבך?

מפלי טרומלבך: פלא טבעי

מפלי טרומלבאך הם פלא טבע ייחודי ויפהפה הממוקם במדינת בוואריה הגרמנית. מדובר בסדרה של מפלים שנוצרו כתוצאה משחיקת סלעי הגיר באזור. המפלים ממוקמים באלפים הבוואריים ומהווים אטרקציה תיירותית פופולרית. המפלים הם גם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. המפלים מורכבים משבעה מפלים, שכל אחד מהם בגובה של כ-30 מטרים. גובהם הכולל של המפלים הוא כ-200 מטר. המפלים ניזונים מנהר האיסר הזורם דרך האלפים הבוואריים. המבקרים במפלי טרומלבאך יכולים ליהנות מהנופים המרהיבים של המפלים מרציף התצפית. הרציף ממוקם בראש המפלים ומספק תצפית נהדרת על המפלים. המבקרים יכולים גם לשייט בסירה במורד נהר האיסר כדי להתבונן מקרוב במפלים.

כמה זמן כדאי לבלות במפלי טרומלבאך?

משך הזמן שאתה צריך לבלות במפלי טרומלבך תלוי במה שאתה רוצה לעשות. אם אתה רק רוצה לספוג את הנופים, אז כמה שעות אמורות להספיק. עם זאת, אם אתה רוצה לשוט בסירה ולחקור את האזור, אז אתה צריך לתכנן לבלות יום שלם במפלים. אם אתה מתכנן לשוט בסירה, אז אתה צריך לתכנן להגיע מוקדם בבוקר. השיט בדרך כלל מתחיל בשעה 9:00 בבוקר ונמשך כשעתיים. במהלך השייט בסירה תזכו לראות את המפלים מקרוב ולחקור את האזור.

למה לצפות בעת ביקור במפלי טרומלבאך

כאשר אתם מבקרים במפלי טרומלבאך, תוכלו לצפות לראות כמה מהנופים היפים ביותר באלפים הבוואריים. הנופים מרציף התצפית עוצרי נשימה והשיט בסירה הוא דרך מצוינת להתבונן מקרוב במפלים. כדאי גם לתכנן להביא איתך כמה חטיפים ומשקאות מכיוון שאין מסעדות או חנויות ליד המפלים. כדאי גם לנעול נעליים נוחות מכיוון שהאזור סביב המפלים יכול להיות סלעי למדי.

השוואה מהירה

זמן נחוץ פעילויות
כמה שעות תצפיות מרציף התצפית
יום שלם שייט בסירה וחקר האזור

בסך הכל, מפלי טרומלבך הם פלא טבע יפהפה וייחודי. אם אתה מתכנן טיול לבוואריה, אז אתה בהחלט צריך לתכנן לבלות קצת זמן במפלים. למידע נוסף על המפלים, תוכל לצפות בסרטונים ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן