דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך דרכון לספרד להיות בתוקף?

כמה זמן צריך דרכון לספרד להיות בתוקף?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן צריך דרכון לספרד להיות בתוקף?

מהי דרישת תוקף הדרכון לספרד?

נסיעה לספרד דורשת דרכון בתוקף. הדרכון חייב להיות תקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך היציאה המיועדת מספרד. המשמעות היא שאם אתם מתכננים לשהות בספרד שלושה חודשים או פחות, הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים. בנוסף לדרישת תוקף הדרכון, ספרד גם דורשת שבדרכון שלך יהיו לפחות שני עמודים ריקים עבור חותמות כניסה ויציאה.

האם אני צריך ויזה כדי להיכנס לספרד?

אם אתה צריך ויזה כדי להיכנס לספרד תלוי בלאומיות שלך. אזרחי האיחוד האירופי, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד אינם זקוקים לויזה כדי להיכנס לספרד. ייתכן שאזרחים של מדינות אחרות יצטרכו להגיש בקשה לויזה לפני הנסיעה לספרד.

מהו משך השהייה המקסימלי בספרד?

משך השהייה המרבי בספרד עבור אזרחי האיחוד האירופי, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד הוא 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. המשמעות היא שניתן לשהות בספרד עד 90 ימים בתוך תקופה של שישה חודשים.

האם אני צריך כרטיס הלוך ושוב כדי להיכנס לספרד?

כן, עליך להצטייד בכרטיס הלוך ושוב או כרטיס המשך כדי להיכנס לספרד. זה כדי להוכיח שאתה תעזוב את המדינה בתוך פרק הזמן המותר.

מה אם אני רוצה להישאר בספרד יותר מ-90 יום?

אם ברצונכם לשהות בספרד יותר מ-90 יום, עליכם להגיש בקשה לויזה לטווח ארוך או אשרת שהייה. ניתן לעשות זאת בתחנת המשטרה המקומית או בקונסוליה הספרדית במדינתך.

מה אם הדרכון שלי יפוג בזמן שאני בספרד?

אם פג תוקפו של הדרכון שלך בזמן שאתה בספרד, עליך להגיש בקשה לקבלת דרכון חדש בקונסוליה הספרדית במדינת הולדתך. כמו כן, תצטרך להגיש בקשה לויזה חדשה או אישור שהייה אם אתה שוהה בספרד יותר מ-90 יום.

השוואה מהירה

דְרִישָׁה פרטים
תוקף הדרכון חייב להיות תקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך היציאה המיועדת שלך מספרד.
וִיזָה אזרחי האיחוד האירופי, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד אינם זקוקים לויזה כדי להיכנס לספרד.
משך השהייה המרבי 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום.
כרטיס חזרה חייבים כרטיס הלוך ושוב או כרטיס המשך כדי להיכנס לספרד.
שהות לטווח ארוך יש להגיש בקשה לויזה לטווח ארוך או אשרת שהייה.
דרכון שפג תוקפו יש להגיש בקשה לדרכון חדש בקונסוליה הספרדית במדינת הולדתך.

נסיעה לספרד היא חוויה מרגשת, אך חשוב לוודא שברשותכם כל המסמכים והדרישות הדרושים מסודרים. דרישת תוקף הדרכון לספרד היא שהדרכון שלך חייב להיות תקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך היציאה המיועדת שלך מספרד. בנוסף, יש להצטייד בכרטיס חזור או כרטיס המשך כדי להיכנס לספרד, וייתכן שתצטרכו להגיש בקשה לויזה או אישור שהייה אם אתם מתכננים לשהות בספרד יותר מ-90 יום. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי דרישת תוקף הדרכון לספרד או כל דרישות נסיעה אחרות, תוכל ליצור קשר עם הקונסוליה הספרדית במדינת הולדתך לקבלת מידע נוסף. תוכל למצוא מידע נוסף על נסיעה לספרד ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן