דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

מהי הדרך הטובה ביותר להפשיר עוף?

כשזה מגיע להפשרת עוף, יש כמה שיטות שונות שתוכלו להשתמש בהן. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שאסור להפשיר עוף בטמפרטורת החדר. זה יכול לגרום לחיידקים לצמוח על העוף, מה שעלול לגרום לך לחלות. הדרך הטובה ביותר להפשיר עוף היא לעשות זאת במקרר. זה ייקח כמה שעות, אז עדיף לתכנן מראש.

איך להפשיר עוף במקרר

  • מוציאים את העוף מהמקפיא ומניחים אותו בכלי.
  • מניחים את המיכל במקרר ונותנים לו להפשיר למשך הלילה.
  • לאחר שהעוף מופשר לחלוטין, הוא מוכן לשימוש.

איך להפשיר עוף במהירות

אם אתם ממהרים, תוכלו גם להפשיר עוף במהירות במיקרוגל. שיטה זו אינה מומלצת, מכיוון שהיא עלולה לגרום לעוף להתבשל בצורה לא אחידה. כדי להפשיר עוף במהירות במיקרוגל, בצע את השלבים הבאים:

  • מוציאים את העוף מהמקפיא ומניחים אותו בכלי המתאים למיקרוגל.
  • מכוונים את המיקרוגל למצב הפשרה ומבשלים מספר דקות.
  • בדוק את העוף כל כמה דקות כדי לוודא שהוא לא מתבשל.
  • לאחר שהעוף מופשר לחלוטין, הוא מוכן לשימוש.

כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

לאחר שהפשרת את העוף שלך, תרצה לוודא שאתה משתמש בו תוך פרק זמן מסוים. כלל האצבע הוא שכדאי להשתמש בעוף תוך יומיים מהפשרה שלו. הסיבה לכך היא שחיידקים יכולים להתחיל לצמוח על העוף לאחר יומיים, מה שעלול לגרום לך לחלות.

כיצד לאחסן עוף לאחר הפשרה

כשמאחסנים עוף לאחר הפשרה, חשוב לוודא שאתם מאחסנים אותו כראוי. הדרך הטובה ביותר לאחסן עוף היא לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור לשמור על טריות העוף ולמנוע מחיידקים לצמוח עליו. כדאי גם להקפיד לאחסן את העוף בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון.

איך לדעת אם עוף רע

אם אינך בטוח אם העוף שלך עדיין טוב לאחר הפשרה, יש כמה דרכים לדעת. הראשון הוא להסתכל על צבע העוף. אם יש לו גוון אפרפר או ירקרק, כנראה שזה רע ויש לזרוק אותו. כדאי גם להריח את העוף. אם יש לו ריח חמוץ או לא, כנראה שהוא רע ויש לזרוק אותו.

סיכום

כשזה מגיע להפשרה ואחסון עוף, חשוב לוודא שאתם עושים זאת כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר עוף היא לעשות זאת במקרר למשך הלילה. לאחר הפשרה של העוף, כדאי להשתמש בו תוך יומיים. כאשר מאחסנים עוף לאחר הפשרה, הקפידו לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ולאחסן אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. אם אינכם בטוחים אם העוף שלכם עדיין טוב, חפשו גוון אפרפר או ירקרק וריח חמוץ או לא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן