דף הבית » מה היה » כמה זמן עוגת הקסם השחור צריכה להיות בתנור?

כמה זמן עוגת הקסם השחור צריכה להיות בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן עוגת הקסם השחור צריכה להיות בתנור?

מהי עוגת קסם שחור?

עוגת קסם שחור היא עוגת שוקולד קלאסית לחה, עשירה וטעימה. זה עשוי עם אבקת קקאו, חמאה, ביצים וסוכר. העוגה מכוסה בדרך כלל עם זיגוג שוקולד או ציפוי. זהו קינוח פופולרי לאירועים וחגים מיוחדים.

כמה זמן עוגת הקסם השחור צריכה להיות בתנור?

זמן האפייה של עוגת קסם שחור תלוי בגודל העוגה ובסוג התנור בו אתם משתמשים. בדרך כלל, עוגה עגולה בגודל 9 אינץ' ייקח בערך 35-40 דקות לאפייה. אם אתה אופה עוגה בגודל 9×13 אינץ', זה ייקח בערך 45-50 דקות. חשוב לבדוק את מידת העשייה של העוגה על ידי הכנסת קיסם למרכז העוגה. אם הקיסם יוצא נקי, העוגה מוכנה.

השוואה מהירה

גודל עוגה זמן אפייה
עגול בגודל 9 אינץ' 35-40 דקות
9×13 אינץ' 45-50 דקות

טיפים לאפיית עוגת הקסם השחור המושלמת

כאשר אופים עוגת קסם שחורה, חשוב להשתמש בחומרים הנכונים ולעקוב בקפידה אחר הוראות המתכון. הקפידו להשתמש במרכיבים בטמפרטורת החדר, כמו חמאה וביצים. כמו כן, הקפידו לחמם את התנור לפני אפיית העוגה. חשוב גם לבדוק את מידת העשייה של העוגה. קיסם הננעץ למרכז העוגה אמור לצאת נקי כשהעוגה מוכנה. אם על הקיסם יש בלילה רטובה, העוגה צריכה לאפות עוד כמה דקות.

דעתי האישית

אני אוהב לאפות עוגת קסם שחור. זה קינוח קלאסי שהוא תמיד להיט. אני תמיד מקפידה לעקוב בקפידה אחר הוראות המתכון ולבדוק את מידת העשייה של העוגה. אני גם אוהב לצרף את העוגה עם זיגוג שוקולד או ציפוי עבור פינוק מיוחד במיוחד. אפיית עוגת קסם שחורה היא דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן