דף הבית » למה אסור » כמה זמן עד שדקל ננסי ישפיע

כמה זמן עד שדקל ננסי ישפיע

צרו איתנו קשר

כמה זמן עד שדקל ננסי ישפיע

מהו דקל גמד?

דקל ננסי הוא סוג של עץ דקל קטן יותר מהדקל הממוצע. דקלים ננסיים משמשים לרוב בגינון וניתן למצוא אותם בגינות ובחצרות רבות. הם גם פופולריים בגלל התחזוקה הנמוכה והטיפול הקל שלהם. דקלים ננסיים בדרך כלל קצרים יותר מסוגים אחרים של דקלים, וניתן למצוא אותם במגוון צורות וגדלים.

כמה זמן לוקח לדקל גמד להשפיע?

קצב הגדילה של דקל ננסי תלוי בסוג הדקל ובסביבה בה הוא נטוע. בדרך כלל, לוקח בין שנה לשנתיים עד שדקל ננסי מתחיל להשפיע. במהלך תקופה זו, הדקל יגדל בגודלו ויפתח את צורתו האופיינית.

גורמים המשפיעים על קצב הצמיחה של דקלים ננסיים

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על קצב הגדילה של דקל ננסי. אלה כוללים את סוג האדמה, כמות אור השמש, כמות המים וכמות הדשן.

אדמה

לסוג האדמה בה נטוע הדקל הננסי יכולה להיות השפעה רבה על קצב הצמיחה שלו. אדמה חולית מדי או דמוית חרסית מדי יכולה להאט את צמיחת הדקל. האדמה צריכה להיות מנוקזת היטב וצריכה להכיל הרבה חומרים אורגניים.

אוֹר שֶׁמֶשׁ

גם כמות אור השמש שהדקל הננסי מקבל יכולה להשפיע על קצב הגדילה שלו. דקלים ננסיים צריכים לפחות שש שעות של אור שמש ישיר בכל יום כדי לשגשג. אם הדקל נטוע באזור שאינו מקבל מספיק אור שמש, עשוי לחלוף זמן רב יותר עד שהדקל ישפיע.

מים

גם כמות המים שהדקל הננסי מקבל יכולה להשפיע על קצב הגדילה שלו. יש להשקות דקלים ננסיים באופן קבוע, אך לא לעתים קרובות מדי. יותר מדי מים עלולים לגרום לשורשים להירקב, בעוד שמעט מדי מים עלולים לגרום לכף היד להתייבש ושביר.

דשן

דשן יכול גם להשפיע על קצב הצמיחה של דקל ננסי. יש למרוח דשן על האדמה סביב כף היד כל כמה שבועות כדי להבטיח שהדקל מקבל את חומרי ההזנה הדרושים לו.

סיכום

קצב הצמיחה של דקל ננסי תלוי במספר גורמים, ביניהם סוג הקרקע, כמות אור השמש, כמות המים וכמות הדשן. בדרך כלל, לוקח בין שנה לשנתיים עד שדקל ננסי מתחיל להשפיע. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן