דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן נסיעה ממסוף סביהה לאטאטורק?

כמה זמן נסיעה ממסוף סביהה לאטאטורק?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נסיעה ממסוף סביהה לאטאטורק?

מה המרחק בין טרמינל סביהה לנמל התעופה אתאטורק?

המרחק בין טרמינל סביהה לנמל התעופה אתאטורק באיסטנבול, טורקיה הוא כ-40 קילומטרים. זמן הנסיעה בין שתי הנקודות הוא כ-45 דקות, תלוי בתנועה. המסלול הוא ברובו על הכביש המהיר E-5, שהוא כביש מהיר מרכזי באיסטנבול.

מהו המסלול הטוב ביותר לקחת?

הדרך הטובה ביותר לקחת ממסוף סביהה לשדה התעופה אתאטורק היא לקחת את הכביש המהיר E-5. זהו המסלול הישיר ביותר וייקח לכם כ-45 דקות, תלוי בתנועה. זהו גם המסלול הנופי ביותר, מכיוון שתוכלו לראות את הנופים היפים של העיר.

השוואה מהירה

מַסלוּל מרחק (ק"מ) זמן נסיעה (דקות)
כביש E-5 40 45

מהן האלטרנטיבות?

אם אתה מחפש מסלול חלופי, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר TEM. מסלול זה מעט ארוך יותר, כ-50 קילומטרים, אך הוא גם פחות עמוס וייקח לכם כשעה להגיע לשדה התעופה אתאטורק.

מהם היתרונות בנסיעה על כביש E-5?

הכביש המהיר E-5 הוא המסלול הישיר ביותר ממסוף סביהה לשדה התעופה אתאטורק. זהו גם המסלול הנופי ביותר, מכיוון שתוכלו לראות את הנופים היפים של העיר. בנוסף, הכביש המהיר E-5 הוא הכביש המטופח ביותר באיסטנבול ויש לו סיכוי נמוך יותר להיות עמוס מאשר מסלולים אחרים.

דעה אישית

לקחתי את הנסיעה ממסוף סביהה לשדה התעופה אתאטורק מספר פעמים ותמיד נראה לי שזו חוויה נעימה. הכביש המהיר E-5 מתוחזק היטב והנופים של העיר מהממים. אני בהחלט ממליץ לקחת את המסלול הזה אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להגיע לשדה התעופה אתאטורק. בנוסף, אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את הכביש המהיר TEM, שהוא מעט ארוך יותר אך פחות עמוס. לא משנה באיזה מסלול תבחר, תוכל למצוא מידע נוסף על הנסיעה ממסוף סביהה לשדה התעופה אתאטורק ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן