דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשכת מחזור עם גלולות?

כמה זמן נמשכת מחזור עם גלולות?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשכת מחזור עם גלולות?

מהו אורך מחזור רגיל?

מחזור וסת תקין הוא בדרך כלל באורך של 28 ימים, עם מחזור שנמשך בין שלושה לשבעה ימים. עם זאת, משך המחזור יכול להשתנות מאישה לאישה, ואפילו ממחזור למחזור. לחלק מהנשים יש מחזורים קצרים או ארוכים יותר, והמחזור שלהן עשוי להימשך זמן קצר יותר או ארוך יותר.

כמה זמן נמשכת מחזור עם גלולות?

כאשר נוטלים גלולות למניעת הריון, משך המחזור יכול להשתנות. ככלל, המחזור יהיה קצר וקליל יותר מאשר מחזור ללא אמצעי מניעה. משך המחזור יהיה תלוי בסוג הגלולה שאתה נוטל. גלולות משולבות למניעת הריון, המכילות גם אסטרוגן וגם פרוגסטין, גורמות לרוב למחזור להימשך שלושה עד חמישה ימים. גלולות עם פרוגסטין בלבד, הידוע גם בשם המיני גלולה, יכולות לגרום למחזור להימשך עד שבעה ימים.

ניהול המחזור שלך עם גלולות למניעת הריון

אם את נוטלת גלולות למניעת הריון, ייתכן שתוכל לנהל את המחזור שלך ולהפחית את משך המחזור. גלולות משולבות למניעת הריון מיועדות ליטול למשך 21 יום, ולאחר מכן הפסקה של שבעה ימים. בהפסקה בת שבעת הימים תחוו מחזור. אם את רוצה להפחית את משך המחזור, את יכולה לדלג על ההפסקה בת שבעת הימים ולהתחיל מיד בחפיסת גלולות חדשה. זה יגרום למחזור שלך להיות קצר יותר וקליל יותר.

תופעות לוואי של דילוג על המחזור שלך

דילוג על המחזור שלך עם גלולות למניעת הריון הוא בדרך כלל בטוח, אבל זה יכול לגרום לתופעות לוואי מסוימות. תופעות לוואי אלו עשויות לכלול כתמים, רגישות בשדיים, כאבי ראש ובחילות. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, שוחח עם הרופא שלך.

מתי לפנות לרופא

אם את נוטלת גלולות למניעת הריון והמחזור שלך ארוך משבעה ימים, או אם את חווה תסמינים חריגים אחרים, חשוב לפנות לרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את הגורם לתסמינים שלך ולהמליץ על הטיפול הטוב ביותר. אם את נוטלת גלולות למניעת הריון, חשוב להבין כיצד הן יכולות להשפיע על המחזור שלך וכיצד לנהל את המחזור שלך. בעזרת המידע וההכוונה הנכונים, תוכלי להבטיח שהמחזור שלך יהיה קצר וקליל ככל האפשר. למידע נוסף על גלולות למניעת הריון וכיצד לנהל את המחזור שלך, עיין בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן