דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשכת המחזור של הכלב?

כמה זמן נמשכת המחזור של הכלב?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשכת המחזור של הכלב?

מהי מחזור של כלב?

תקופת הכלב, המכונה גם מחזור חום, היא הזמן שבו כלבה פורייה ומסוגלת להתרבות. במהלך תקופה זו, גופה של הכלבה עוברת מספר שינויים על מנת להתכונן להריון. מחזור החום נמשך בדרך כלל בין שבועיים לארבעה שבועות, תלוי בגזע וגיל הכלב.

סימנים של תקופת כלב

הסימן הברור ביותר למחזור של כלב הוא נוכחות של דם. זה נתפס בדרך כלל כהפרשה חומה-אדמדמת מהפות. סימנים נוספים למחזור של הכלב כוללים מתן שתן מוגבר, אי שקט ועלייה בתיאבון.

טיפול בכלב שלך במהלך המחזור שלה

חשוב להעניק לכלב שלך טיפול ותשומת לב נוספים במהלך הווסת. זה כולל לספק לה מקום נוח ונקי למנוחה, כמו גם הרבה מים טריים ומזון מזין. כדאי גם להקפיד להרחיק אותה מכלבים אחרים, מכיוון שהיא נוטה יותר למשוך כלבים זכרים בתקופה זו.

כמה זמן נמשכת המחזור של הכלב?

משך המחזור של הכלב יכול להשתנות בהתאם לגזע ולגיל הכלב. בדרך כלל, המחזור של הכלב יימשך בין שבועיים לארבעה שבועות. עם זאת, גזעים מסוימים עשויים להיות בעלי תקופות קצרות או ארוכות יותר.

מתי מסתיימת המחזור של הכלב?

המחזור של הכלב מסתיים בדרך כלל כאשר הכלבה כבר אינה פוריה. זה בדרך כלל מאותת על ידי ירידה בכמות הדם וסימני חום אחרים. לאחר סיום המחזור, הכלבה לא תוכל עוד להתרבות.

סיכום

המחזור של הכלב נמשך בדרך כלל בין שבועיים לארבעה שבועות, תלוי בגזע וגיל הכלב. חשוב להעניק לכלב שלך טיפול ותשומת לב נוספים במהלך המחזור שלה, כמו גם להרחיק אותה מכלבים אחרים. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן