דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן נמשך רינגטון באייפון?

כמה זמן נמשך רינגטון באייפון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך רינגטון באייפון?

מהו רינגטון?

רינגטון הוא צליל או שיר שמתנגן כאשר מישהו מתקשר לטלפון שלך. זוהי דרך להתאים אישית את המכשיר שלך ולהפוך אותו לייחודי יותר. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רינגטונים מותקנים מראש או ליצור רינגטון מותאם אישית משלך.

כיצד להגדיר רינגטון מותאם אישית באייפון

קל להגדיר רינגטון מותאם אישית באייפון שלך. ראשית, פתחו את אפליקציית ההגדרות ובחרו בצלילים והפטיקה. לאחר מכן, הקש על אפשרות הרינגטון. תראה רשימה של רינגטונים מותקנים מראש. כדי ליצור רינגטון מותאם אישית משלך, הקש על האפשרות "צור רינגטון חדש". לאחר מכן, תתבקש לבחור שיר מספריית המוזיקה שלך. לאחר שבחרתם שיר, תוכלו לבחור את נקודות ההתחלה והסיום של הרינגטון. ניתן גם להתאים את עוצמת הקול של הצלצול. כשתסיים, הקש על כפתור "צור".

כיצד להגדיר רינגטון מותאם אישית באייפון

לאחר שיצרת את הרינגטון המותאם אישית שלך, תוכל להגדיר אותו כצלצול ברירת המחדל שלך. כדי לעשות זאת, חזור להגדרות Sounds & Haptics ובחר באפשרות רינגטונים. תראה רשימה של רינגטונים מותקנים מראש כמו גם את הרינגטון המותאם אישית שלך. הקש על הרינגטון המותאם אישית שלך כדי להגדיר אותו כברירת מחדל.

כמה זמן נמשך רינגטון באייפון?

לאחר שהגדרת רינגטון מותאם אישית באייפון שלך, הוא יימשך עד שתשנה אותו. אין גבול לכמה זמן רינגטון יכול להימשך באייפון. עם זאת, אם תמחק את השיר מספריית המוזיקה שלך, הרינגטון לא יהיה זמין עוד.

סיכום

הגדרת רינגטון מותאם אישית באייפון שלך היא קלה ויכולה לעזור לך להתאים אישית את המכשיר שלך. לאחר שהגדרת רינגטון מותאם אישית, הוא יימשך עד שתשנה אותו. אם תמחק את השיר מספריית המוזיקה שלך, הרינגטון לא יהיה זמין יותר. למידע נוסף על התאמה אישית של האייפון שלך, עיין במדריכי YouTube הזמינים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן