דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשך פרק של קולומבו?

כמה זמן נמשך פרק של קולומבו?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן נמשך פרק של קולומבו?

מה זה קולומבו?

קולומבו (באנגלית: Columbo) היא סדרת טלוויזיה בלשית אמריקאית ששודרה בין השנים 1971 ל-1978. כיכב בה פיטר פאלק כדמות הטיול, לוטננט קולומבו. התוכנית עוקבת אחר החקירות של בלש הרצח של משטרת לוס אנג'לס, סגן קולומבו. הוא בלש ממולח ומתמיד שלעתים קרובות מזלזלים בו על ידי החשודים שלו. לעתים קרובות הוא משתמש בשיטות לא קונבנציונליות כדי לפתור מקרים, והמראה הפרוע שלו והיעדר המוח לכאורה מרחיקים את החשודים.

כמה זמן נמשך פרק של קולומבו?

אורכו של פרק של קולומבו משתנה בהתאם לעונה ולרשת בה שודר. ככלל, פרקים נעים בין 50 דקות ל-75 דקות. פרקי NBC המקוריים היו בדרך כלל בסביבות 50 דקות, בעוד פרקי ABC היו בדרך כלל בסביבות 75 דקות. הפרקים ששודרו ב-ABC היו לרוב ארוכים יותר בשל מדיניות הרשת לשדר תוכניות ארוכות יותר.

פרקי NBC

פרקי NBC המקוריים של קולומבו היו בדרך כלל באורך של כ-50 דקות. פרקים אלה חולקו בדרך כלל לשני חלקים, כאשר החלק הראשון היה בערך 25 דקות והחלק השני היה בערך 25 דקות. החלק הראשון היה מסתיים בדרך כלל עם צוק, והחלק השני היה פותר את הצוק ומסיים את הפרק.

פרקים של ABC

פרקי ABC של קולומבו היו בדרך כלל באורך של כ-75 דקות. פרקים אלה חולקו בדרך כלל לשלושה חלקים, כאשר החלק הראשון היה בערך 25 דקות, החלק השני היה בערך 25 דקות, והחלק השלישי היה בערך 25 דקות. החלק הראשון יציג בדרך כלל את המקרה, החלק השני יפתח את המקרה, והחלק השלישי יפתור את המקרה.

השוואה מהירה

רֶשֶׁת אורך
NBC 50 דקות
א ב ג 75 דקות

אורכו של פרק של קולומבו יכול להשתנות בהתאם לעונה ולרשת שבה הוא שודר. ככלל, פרקים נעים בין 50 דקות ל-75 דקות. פרקי NBC המקוריים היו בדרך כלל בסביבות 50 דקות, בעוד פרקי ABC היו בדרך כלל בסביבות 75 דקות. הפרקים ששודרו ב-ABC היו לרוב ארוכים יותר בשל מדיניות הרשת לשדר תוכניות ארוכות יותר. קולומבו היא תוכנית אייקונית שנהנתה ממנה דורות של צופים. זוהי תוכנית בלשים קלאסית שעדיין פופולרית היום. אם אתה מחפש תוכנית לצפייה, למה שלא תנסה את קולומבו? אתה יכול למצוא פרקים של קולומבו ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן