דף הבית » חדש » כמה זמן נמשך ניתוח מעקפים?

כמה זמן נמשך ניתוח מעקפים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך ניתוח מעקפים?

מהו ניתוח מעקפים?

ניתוח מעקפים הוא ניתוח גדול המשמש לטיפול במחלת עורקים כליליים. זהו הליך שיוצר מסלול חדש לזרימת דם סביב עורק חסום. זה עוזר לשפר את זרימת הדם ללב ויכול להפחית את הסיכון להתקף לב. ניתוח מעקפים הוא ניתוח גדול הדורש אשפוז ותקופת החלמה ארוכה.

כמה זמן נמשך ניתוח מעקפים?

ניתוח מעקפים נמשך בדרך כלל בין שלוש לשש שעות. עם זאת, משך הזמן הכולל בחדר הניתוח יכול להשתנות בהתאם למורכבות ההליך ולבריאותו הכללית של המטופל. לאחר השלמת הניתוח, המטופל יישאר בדרך כלל בבית החולים למשך מספר ימים לצורך מעקב והתאוששות.

זמן החלמה

זמן ההחלמה לניתוח מעקפים יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח למטופל כשישה שבועות להתאושש לחלוטין מניתוח מעקפים. במהלך תקופה זו, המטופל יצטרך לנוח ולפעול לפי הנחיות הרופא לגבי פעילות ותזונה.

סיכונים של ניתוח מעקפים

ניתוח מעקפים הוא ניתוח גדול וטומן בחובו סיכונים מסוימים. סיכונים אלו כוללים:

  • הַדבָּקָה
  • מְדַמֵם
  • שבץ
  • התקף לב
  • קרישי דם
  • אי ספיקת כליות
  • כשל נשימתי

חשוב לדון בסיכונים של ניתוח מעקפים עם הרופא שלך לפני ביצוע ההליך.

היתרונות של ניתוח מעקפים

ניתוח מעקפים יכול לעזור לשפר את איכות החיים עבור אלה עם מחלת עורקים כליליים. זה יכול להפחית את הסיכון להתקף לב ולשפר את זרימת הדם ללב. ניתוח מעקפים יכול גם לעזור להפחית כאבים בחזה ולשפר את איכות החיים הכללית של המטופל.

סיכום

ניתוח מעקפים הוא ניתוח גדול שיכול לעזור לשפר את איכות החיים של אנשים עם מחלת עורקים כליליים. הניתוח נמשך בדרך כלל בין שלוש לשש שעות, והמטופל יצטרך להישאר בבית החולים מספר ימים לצורך מעקב והתאוששות. זמן ההחלמה לניתוח מעקפים יכול להשתנות מאדם לאדם, אך בדרך כלל לוקח כשישה שבועות. חשוב לדון בסיכונים של ניתוח מעקפים עם הרופא שלך לפני ביצוע ההליך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן