דף הבית » מתי » כמה זמן נמשך משחק כדוריד?

כמה זמן נמשך משחק כדוריד?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך משחק כדוריד?

מה זה כדוריד?

כדוריד הוא ספורט שמשחקים בו שתי קבוצות של שבעה שחקנים כל אחת. מטרת המשחק היא לזרוק כדור לשער של הקבוצה היריבה. המשחק מתנהל על מגרש שאורכו 40 מטר ורוחבו 20 מטר. המגרש מחולק לשתי מחציות, ולכל קבוצה יש מטרה בשני קצותיה. השחקנים יכולים להשתמש בכל חלק בגופם כדי להזיז את הכדור, מלבד הידיים והזרועות.

כמה זמן נמשך משחק כדוריד?

אורך משחק כדוריד תלוי בסוג המשחק שמשחקים בו. משחק כדוריד רגיל נמשך בדרך כלל שתי מחציות של 30 דקות, עם הפסקה של 10 דקות ביניהן. המשמעות היא שמשחק כדוריד נמשך בדרך כלל שעה. עם זאת, לחלק מהטורנירים או התחרויות עשויים להיות חוקים שונים ואורך המשחק עשוי להשתנות.

כדוריד אולימפי

כדוריד אולימפי הוא וריאציה של הספורט המתנהל במשחקים האולימפיים. המשחק משוחק בשתי מחציות של 30 דקות, עם הפסקה של 10 דקות ביניהן. המשמעות היא שמשחק כדוריד אולימפי נמשך בדרך כלל שעה.

כדוריד חופים

כדוריד חופים הוא וריאציה של הספורט שמשחקים על חוף הים. המשחק משוחק בשתי מחציות של 15 דקות, עם הפסקה של 5 דקות ביניהן. המשמעות היא שמשחק כדוריד חופים נמשך בדרך כלל חצי שעה.

כדוריד בכסא גלגלים

כדוריד בכיסאות גלגלים הוא וריאציה של הספורט שמשחקים ספורטאים בכיסאות גלגלים. המשחק משוחק בשתי מחציות של 20 דקות, עם הפסקה של 5 דקות ביניהן. המשמעות היא שמשחק כדוריד בכסא גלגלים נמשך בדרך כלל 45 דקות.

השוואה מהירה

סוג כדוריד משך המשחק
כדוריד רגיל 1 שעה
כדוריד אולימפי 1 שעה
כדוריד חופים 30 דקות
כדוריד בכסא גלגלים 45 דקות

כדוריד הוא ספורט פופולרי שמשחקים ברחבי העולם. זהו משחק מהיר ומרגש שאנשים מכל הגילאים נהנים ממנו. משך משחק כדוריד תלוי בסוג המשחק שמשחקים, אך בדרך כלל נמשך שעה או פחות. בין אם אתם משחקים משחק סטנדרטי, משחק אולימפי, כדוריד חופים או כדוריד בכסא גלגלים, צפוי לכם משחק מרגש ומהנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן