דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשך מיקרובליידינג?

כמה זמן נמשך מיקרובליידינג?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך מיקרובליידינג?

מה זה מיקרובליידינג?

מיקרובליידינג הוא הליך קוסמטי חצי קבוע הכולל שימוש בכלי כף יד ליצירת משיכות עדינות דמויות שיער על הגבות באופן ידני. זוהי צורה של קעקוע המשמשת למילוי גבות דלילות או דלות, וליצירת מראה סימטרי ומלא יותר. התוצאות של מיקרובליידינג יכולות להימשך בין שנה לשלוש שנים, תלוי בסוג העור ואורח החיים של האדם.

כמה זמן נמשך מיקרובליידינג?

אורך החיים של מיקרובליידינג תלוי במספר גורמים, לרבות סוג העור של האדם, אורח החיים והמיומנות של הטכנאי המבצע את ההליך. בדרך כלל, מיקרובליידינג יכול להימשך בין שנה לשלוש שנים. עבור אלה עם עור שמן, התוצאות עשויות לא להימשך זמן רב כמו אלה עם עור יבש. בנוסף, מי שנחשף לשמש או שמשתמש במוצרי טיפוח קשים עשויים לגלות שהתוצאות שלהם דוהות מהר יותר.

כיצד לגרום למיקרובליידינג להימשך זמן רב יותר

ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שתוצאות המיקרובליידינג שלך יימשכו זמן רב ככל האפשר.

1. הימנע מחשיפה לשמש

קרני ה-UV של השמש עלולות לגרום לפיגמנטים המשמשים במיקרובליידינג לדעוך מהר יותר. כדי להגן על הגבות, חבוש כובע רחב שוליים או השתמש בקרם הגנה שתוכנן במיוחד לפנים.

2. הימנעו ממוצרי פילינג

מוצרי פילינג יכולים לגרום לפיגמנטים המשמשים במיקרובליידינג לדהות מהר יותר. כדי שהגבות שלך ייראו במיטבן, הימנעי משימוש במוצרי פילינג על האזור.

3. הימנע ממוצרי טיפוח קשים

מוצרי טיפוח קשים, כגון רטינול וחומצה גליקולית, יכולים לגרום לפיגמנטים המשמשים במיקרובליידינג לדהות מהר יותר. כדי שהגבות שלך ייראו במיטבן, הימנעי משימוש במוצרים אלו על האזור.

4. עקוב אחר הוראות הטיפול לאחר

חשוב לעקוב אחר הוראות הטיפול לאחר שסופקו על ידי הטכנאי שלך. זה יעזור להבטיח שתוצאות המיקרובליידינג שלך יימשכו זמן רב ככל האפשר.

5. ערכו טאצ'-אפים

ביצוע טאצ'-אפים כל שישה עד שנים עשר חודשים יכול לעזור לשמור על תוצאות המיקרובליידינג שלך. זה יעזור להבטיח שהגבות שלך ייראו במיטבן לאורך זמן רב ככל האפשר.

סיכום

מיקרובליידינג הוא הליך קוסמטי חצי קבוע שיכול לעזור ליצור גבות מלאות וסימטריות יותר. התוצאות של מיקרובליידינג יכולות להימשך בין שנה לשלוש שנים, תלוי בסוג העור ואורח החיים של האדם. כדי להבטיח שתוצאות המיקרובליידינג שלך יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב להימנע מחשיפה לשמש, מוצרי פילינג, מוצרי טיפוח קשים ולעקוב אחר הוראות הטיפול שסופק על ידי הטכנאי שלך. בנוסף, ביצוע טאצ'-אפים כל שישה עד שנים עשר חודשים יכול לעזור לשמור על תוצאות המיקרובליידינג שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן