דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשך טמאל?

כמה זמן נמשך טמאל?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך טמאל?

מה זה תמאל?

טמאל הוא מאכל מקסיקני מסורתי העשוי ממאסה (בצק עמילני העשוי מתירס) במילוי מלוח או מתוק, עטוף בקליפת תירס או עלה בננה, ומאודה או מבושל. Tamales הוא מאכל פופולרי במדינות רבות באמריקה הלטינית, וניתן להגיש אותם כמנה עיקרית, תוספת או חטיף.

מהם חיי המדף של טמאל?

Tamales יכול להחזיק עד 3 ימים באחסון במקרר. אם אתם מתכננים לאכול אותם בתוך מסגרת זמן זו, יש לאחסן אותם בכלי אטום. אם אתם מתכננים לאכול אותם לאחר 3 ימים, יש להקפיא אותם. Tamales יכול להחזיק עד 6 חודשים במקפיא.

איך לדעת אם תמאל התקלקל

אם טמאל התקלקל, יהיה לו ריח חמוץ והמסה תהיה דהויה. המילוי עשוי גם להיות דהוי או בעל ריח מזעזע. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, עדיף להשליך את הטמאל.

כיצד לאחסן Tamales

אם אתם מתכננים לאכול את הטמאלס תוך 3 ימים, יש לאחסן אותם בכלי אטום במקרר. אם אתם מתכננים לאכול אותם לאחר 3 ימים, יש להקפיא אותם. כדי להקפיא את הטמאלס, עטפו אותם בנפרד בניילון נצמד והניחו אותם בכלי אטום או בשקית מקפיא.

שאלות ותשובות

האם אני יכול לחמם טמאלס?

כן, אתה יכול לחמם טמאלס. הדרך הטובה ביותר לחמם אותם היא לעטוף אותם בנייר אלומיניום ולהכניס אותם לתנור שחומם מראש ל-350 מעלות צלזיוס למשך 15-20 דקות. אפשר גם לחמם אותם במיקרוגל, אבל הקפידו לעטוף אותם במגבת נייר לחה כדי למנוע מהם להתייבש.

האם אני יכול להקפיא טמאלס מבושל?

כן, אתה יכול להקפיא טמאלס מבושל. כדי להקפיא טמאלס מבושל, עטפו אותם בנפרד בניילון נצמד והניחו אותם בכלי אטום או בשקית מקפיא. טמאלס מבושל קפוא יכול להחזיק מעמד עד 6 חודשים במקפיא.

האם אוכל להכין טמאלס מבעוד מועד?

כן, אפשר להכין טמלס מבעוד מועד. להכנתם מבעוד מועד, הכינו את המסה והמלית כרגיל, אך אל תעטפו אותם בקליפות התירס או עלי הבננה. במקום זאת, עטפו אותם בניילון נצמד והניחו אותם בכלי אטום או בשקית מקפיא. כשאתם מוכנים לאכול אותם, הפשרו אותם במקרר למשך הלילה ואז עטפו אותם בקליפות התירס או עלי הבננה ואדו או הרתיחו.

סיכום

Tamales הם מנה מקסיקנית טעימה ורב-תכליתית שניתן להגיש כמנה עיקרית, תוספת או חטיף. הם יכולים להחזיק עד 3 ימים במקרר ועד 6 חודשים במקפיא. כדי לדעת אם טמאל התקלקל, חפשו ריח חמוץ ומאסה דהויה. לאחסון טמאלס, עטפו אותם בנפרד בניילון נצמד והניחו אותם בכלי אטום או בשקית מקפיא. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן