דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

מהו חיסון נגד קורונה?

חיסון הקורונה הוא פריצת דרך רפואית שפותחה כדי לסייע בהגנה על אנשים מפני הנגיף שגורם ל-COVID-19. החיסון מורכב מגרסה מוחלשת של הנגיף, המוזרקת לגוף. זה מעורר תגובה חיסונית, המסייעת לגוף לפתח חסינות לנגיף. החיסון מתגלגל בימים אלה במדינות רבות בעולם, ויש לקוות שהוא יעזור לצמצם את התפשטות הנגיף ובסופו של דבר להציל חיים.

עד כמה החיסון נגד נגיף הקורונה יעיל?

יעילותו של חיסון הקורונה משתנה בהתאם לסוג החיסון ולאדם המקבל אותו. ככלל, החיסון נחשב כיעיל מאוד במניעת הנגיף מלגרום למחלות קשות. מחקרים הראו שהחיסון יעיל במניעת עד 95% מהמקרים של COVID-19. המשמעות היא שהחיסון יעיל מאוד במניעת מחלות קשות ומוות מהנגיף.

כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

משך ההגנה שמספק חיסון הקורונה עדיין נחקר, אך מאמינים שהחיסון יספק הגנה למשך שנה אחת לפחות. המשמעות היא שאנשים שחוסנו יהיו מוגנים מהנגיף למשך שנה אחת לפחות. עם זאת, חשוב לציין כי ייתכן שהחיסון לא יספק הגנה מלאה מפני הנגיף, ועדיין ניתן להידבק בנגיף גם לאחר חיסון.

האם אני צריך לקבל את החיסון לקורונה בכל שנה?

בשלב זה, לא ידוע אם אנשים יצטרכו לקבל חיסון נגד נגיף הקורונה מדי שנה. ייתכן שיהיה צורך לתת את החיסון מדי שנה על מנת לשמור על הגנה מפני הנגיף. עם זאת, זה עדיין נחקר ויש צורך במחקר נוסף לפני שניתן יהיה להגיע למסקנות סופיות.

האם יש תופעות לוואי לחיסון נגד קורונה?

כמו כל חיסון אחר, חיסון הקורונה עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן קלות וכוללות כאב, אדמומיות ונפיחות במקום ההזרקה. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול חום, צמרמורות, כאבי ראש, כאבי שרירים ועייפות. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות ואמורות לחלוף תוך מספר ימים.

סיכום

חיסון הקורונה הוא פריצת דרך רפואית שפותחה כדי לסייע בהגנה על אנשים מפני הנגיף שגורם ל-COVID-19. החיסון יעיל ביותר במניעת מחלות קשות ומוות מהנגיף, ומאמינים שהחיסון יספק הגנה למשך שנה אחת לפחות. עם זאת, עדיין ניתן להידבק בנגיף גם לאחר חיסון, ועדיין לא ידוע אם אנשים יצטרכו לקבל את החיסון מדי שנה. החיסון עלול לגרום לתופעות לוואי קלות, אך אלו אמורות להיעלם תוך מספר ימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן