דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

מהו חיסון הקורונה?

חיסון נגיף הקורונה הוא חיסון שנועד להגן על אנשים מפני נגיף הקורונה החדש, האחראי למגיפת ה-COVID-19. החיסון פועל על ידי החדרת גרסה מוחלשת של הנגיף לגוף, מה שממריץ את מערכת החיסון ליצור נוגדנים שיכולים להדוף את הנגיף אם ייתקלו בו בעתיד. זהו אותו עיקרון שמשתמשים בו בחיסונים אחרים, כמו חיסון נגד שפעת.

כמה זמן נמשך חיסון הקורונה?

משך ההגנה שמעניק חיסון הקורונה תלוי בסוג החיסון בו משתמשים. ישנם כיום שני סוגים של חיסונים לקורונה המאושרים לשימוש בארצות הברית: חיסוני ה-mRNA (Pfizer-BioNTech ומודרנה) והחיסונים הוויראליים (Johnson & Johnson ו-AstraZeneca). חיסוני mRNA הוכחו כמספקים הגנה עד שישה חודשים לאחר המנה השנייה. הוכח כי החיסונים הוקטוריים הויראליים מספקים הגנה עד שלושה חודשים לאחר המנה היחידה. חשוב לציין כי משך ההגנה שמספק החיסון עשוי להשתנות מאדם לאדם, וייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו להתחסן בתדירות גבוהה יותר מאחרים.

פייזר-BioNTech

חיסון Pfizer-BioNTech הוא חיסון mRNA הניתן בשתי מנות, בהפרש של שלושה שבועות. הוכח שהחיסון מספק הגנה עד שישה חודשים לאחר המנה השנייה.

מודרניה

חיסון Moderna הוא חיסון mRNA שניתן בשתי מנות, בהפרש של ארבעה שבועות. הוכח שהחיסון מספק הגנה עד שישה חודשים לאחר המנה השנייה.

גונסון וגונסון

חיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון הוא חיסון וקטור ויראלי הניתן במינון בודד. הוכח שהחיסון מספק הגנה עד שלושה חודשים לאחר המנה היחידה.

AstraZeneca

חיסון AstraZeneca הוא חיסון וקטור ויראלי שניתן בשתי מנות, בהפרש של ארבעה שבועות. הוכח שהחיסון מספק הגנה עד שלושה חודשים לאחר המנה השנייה.

השוואה מהירה

תַרכִּיב מספר מנות משך ההגנה
פייזר-BioNTech 2 6 חודשים
מודרניה 2 6 חודשים
גונסון וגונסון 1 3 חודשים
AstraZeneca 2 3 חודשים

חשוב לציין כי משך ההגנה שמספק החיסון עשוי להשתנות מאדם לאדם, וייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו להתחסן בתדירות גבוהה יותר מאחרים. בנוסף, משך ההגנה שמספק החיסון עשוי להיות מושפע מגורמים אחרים, כגון גילו, מצבו הבריאותי ואורח החיים של האדם. הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה מוגן מפני נגיף הקורונה החדש היא להתחסן ולפעול לפי ההנחיות המומלצות להתרחקות חברתית, לבישת מסכה ולשטוף ידיים. בנוסף, חשוב להתעדכן במידע העדכני ביותר על הנגיף ולעקוב אחר עצותיו של ספק שירותי הבריאות שלך. חיסון הקורונה הוא דרך בטוחה ויעילה להגן על עצמך ועל יקיריכם מפני הנגיף. חשוב לזכור כי משך ההגנה שניתן על ידי החיסון עשוי להשתנות מאדם לאדם, וייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו להתחסן בתדירות גבוהה יותר מאחרים. בנוסף, חשוב לעקוב אחר ההנחיות המומלצות להתרחקות חברתית, חבישת מסכה ושטיפת ידיים כדי להבטיח שאתה מוגן מפני הנגיף. אם יש לך שאלות או חששות כלשהם בנוגע לחיסון הקורונה, חשוב לדבר עם הרופא שלך. למידע נוסף על חיסון הקורונה, אתה יכול לבקר ביוטיוב לסרטונים ומשאבים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן