דף הבית » חדש » כמה זמן נמשך חום?

כמה זמן נמשך חום?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך חום?

מה זה חום?

חום הוא סימן לכך שהגוף שלך נלחם בזיהום או במחלה. זוהי עלייה בטמפרטורת הגוף מעל לטווח הנורמלי של 98.6 מעלות צלזיוס (37 מעלות צלזיוס). חום נגרם בדרך כלל על ידי וירוסים, חיידקים או חיידקים אחרים.

מה גורם לחום?

חום נגרם בדרך כלל מזיהום, כגון שפעת, הצטננות או דלקת אוזניים. גורמים אחרים לחום כוללים:

  • חיסונים
  • תרופות מסוימות
  • תשישות חום
  • זיהומים בדרכי השתן, הריאות או איברים אחרים
  • זיהומים של העור, כגון צלוליטיס
  • מחלת הסרטן
  • מחלות אוטואימוניות, כגון זאבת

כמה זמן נמשך חום?

משך הזמן שחום נמשך תלוי בגורם הבסיסי. רוב החום הנגרם על ידי זיהומים ויראליים נמשכים שלושה עד חמישה ימים. חום הנגרם על ידי זיהומים חיידקיים יכול להימשך שבעה עד 10 ימים.

טיפול בחום

הדרך הטובה ביותר לטפל בחום היא לנוח ולשתות הרבה נוזלים. תרופות ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, יכולות לסייע בהורדת חום. חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה ולא לתת לילד מתחת לגיל שנתיים תרופות ללא התייעצות עם רופא.

מתי לפנות לרופא

חשוב לפנות לרופא אם חום נמשך יותר משלושה ימים או אם הוא מלווה בתסמינים אחרים, כגון פריחה, קשיי נשימה או כאבים עזים. חשוב גם לפנות לטיפול רפואי אם חום גבוה מ-103°F (39.4°C).

שאלות ותשובות

מה נחשב לחום גבוה?

חום גבוה נחשב לטמפרטורה של 39.4 מעלות צלזיוס או יותר.

האם חום יכול להיות מסוכן?

חום בדרך כלל אינו מסוכן, אבל זה יכול להיות סימן לזיהום חמור יותר. חשוב לפנות לטיפול רפואי אם חום גבוה מ-103°F (39.4°C) או אם הוא נמשך יותר משלושה ימים.

האם אני יכול לקחת איבופרופן להורדת חום?

כן, ניתן להשתמש באיבופרופן להורדת חום. חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה ולא לתת לילד מתחת לגיל שנתיים תרופות ללא התייעצות עם רופא.

סיכום

חום הוא סימן לכך שהגוף שלך נלחם בזיהום או במחלה. זוהי עלייה בטמפרטורת הגוף מעל לטווח הנורמלי של 98.6 מעלות צלזיוס (37 מעלות צלזיוס). רוב החום הנגרם על ידי זיהומים ויראליים נמשכים שלושה עד חמישה ימים, בעוד שחום הנגרם על ידי זיהומים חיידקיים יכול להימשך שבעה עד 10 ימים. הדרך הטובה ביותר לטפל בחום היא לנוח ולשתות הרבה נוזלים. תרופות ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, יכולות לסייע בהורדת חום. חשוב לפנות לטיפול רפואי אם חום גבוה מ-103°F (39.4°C) או אם הוא נמשך יותר משלושה ימים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן