דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן נמשך חום לאחר חיסון של שנה?

כמה זמן נמשך חום לאחר חיסון של שנה?

צרו איתנו קשר

מהו חיסון לשנה?

חיסון לשנה הוא סוג של חיסון הניתן לילדים בין הגילאים 12-15 חודשים. סוג זה של חיסון חשוב להגנה על ילדים מפני מחלות קשות ועלולות לסכן חיים, כגון חצבת, חזרת, אדמת ודיפטריה. מומלץ שילדים יקבלו את כל החיסונים לשנה שלהם לפי לוח הזמנים כדי להבטיח שהם מוגנים כראוי.

מהן תופעות הלוואי של חיסון לשנה?

תופעת הלוואי השכיחה ביותר של חיסון לשנה היא חום. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול אדמומיות או נפיחות במקום ההזרקה, עייפות, עצבנות ופריחה קלה. רוב תופעות הלוואי הללו קלות ולא אמורות להימשך יותר מכמה ימים.

כמה זמן נמשך חום לאחר חיסון של שנה?

חום הוא תופעת הלוואי השכיחה ביותר של חיסון לשנה. זה מתחיל בדרך כלל תוך 24 שעות מהחיסון ויכול להימשך עד שלושה ימים. חשוב לציין כי חום אינו תמיד סימן לבעיה חמורה. רוב החום הנגרם מחיסון של שנה הם מתונים וניתן לטפל בהם באמצעות תרופות ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול.

מתי כדאי להתקשר לרופא?

אם החום של ילדכם נמשך יותר משלושה ימים או מלווה בתסמינים אחרים, כגון פריחה או קשיי נשימה, חשוב להתקשר לרופא. חשוב גם להתקשר לרופא אם ילדך אינו מסוגל לשמור על נוזלים או אם הם נראים ישנוניים או עצבניים בצורה יוצאת דופן.

איך אני יכול לעזור לילד שלי להרגיש טוב יותר?

אם לילדך יש חום לאחר חיסון של שנה אחת, ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לו להרגיש טוב יותר. מתן הרבה נוזלים ועידודם למנוחה יכולים לעזור להפחית את החום שלהם. אתה יכול גם לעשות להם אמבטיה קרירה או למרוח מטלית קרירה על המצח שלהם. אם לילדך לא נוח, אתה יכול לתת לו תרופה ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול.

סיכום

חיסונים הם חלק חשוב בטיפול רפואי מונע לילדים. רוב החיסונים לשנה גורמים לתופעות לוואי קלות, כגון חום, הנמשכות בדרך כלל עד שלושה ימים. אם החום של ילדכם נמשך יותר משלושה ימים או מלווה בתסמינים אחרים, חשוב להתקשר לרופא. אתה יכול גם לעזור לילדך להרגיש טוב יותר על ידי מתן שפע של נוזלים ועידודם לנוח.

למידע נוסף על חיסונים לשנה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

תופעות לוואי מֶשֶׁך
חום עד 3 ימים
אדמומיות או נפיחות באתר ההזרקה 1-2 ימים
עייפות 1-2 ימים
נִרגָנוּת 1-2 ימים
פריחה קלה 1-2 ימים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן