דף הבית » חדש » כמה זמן נמשך המונדיאל?

כמה זמן נמשך המונדיאל?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך המונדיאל?

כמה זמן נמשך המונדיאל?

גביע העולם בכדורגל הוא טורניר הכדורגל הבינלאומי היוקרתי ביותר בעולם. הוא מתקיים כל ארבע שנים והוא אירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם. אבל כמה זמן נמשך המונדיאל? המונדיאל נמשך בסך הכל 32 ימים, כאשר הטורניר מתחיל ביום חמישי הראשון של יוני ומסתיים ביום ראשון האחרון של יולי. הטורניר מחולק לשני שלבים: שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט. שלב הקבוצות מורכב משמונה קבוצות של ארבע קבוצות כל אחת, כאשר כל קבוצה משחקת את שלוש הקבוצות האחרות בקבוצה שלה פעם אחת. שתי הנבחרות המובילות מכל קבוצה עולות לשלב הנוקאאוט, המורכב מטורניר חיסול יחיד. גמר גביע העולם נערך ביום ראשון האחרון של יולי, כאשר הזוכה בטורניר יוכתר כאלוף גביע העולם. הטורניר מתקיים בדרך כלל במדינה אחרת בכל שנה, כאשר האומה המארחת מעפילה אוטומטית לטורניר.

גביע העולם לגברים

גביע העולם לגברים הוא טורניר הכדורגל הבינלאומי היוקרתי בעולם ומתקיים כל ארבע שנים. הטורניר מחולק לשני שלבים: שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט. שלב הקבוצות מורכב משמונה קבוצות של ארבע קבוצות כל אחת, כאשר כל קבוצה משחקת את שלוש הקבוצות האחרות בקבוצה שלה פעם אחת. שתי הנבחרות המובילות מכל קבוצה עולות לשלב הנוקאאוט, המורכב מטורניר חיסול יחיד. גמר גביע העולם נערך ביום ראשון האחרון של יולי, כאשר הזוכה בטורניר יוכתר כאלוף גביע העולם. הטורניר מתקיים בדרך כלל במדינה אחרת בכל שנה, כאשר האומה המארחת מעפילה אוטומטית לטורניר.

גביע העולם לנשים

גביע העולם לנשים הוא טורניר הכדורגל הבינלאומי היוקרתי ביותר לנשים ומתקיים כל ארבע שנים. הטורניר מחולק לשני שלבים: שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט. שלב הקבוצות מורכב משש קבוצות של ארבע קבוצות כל אחת, כאשר כל קבוצה משחקת את שלוש הקבוצות האחרות בקבוצה שלה פעם אחת. שתי הנבחרות המובילות מכל קבוצה עולות לשלב הנוקאאוט, המורכב מטורניר חיסול יחיד. גמר גביע העולם לנשים נערך ביום ראשון האחרון של יולי, כאשר הזוכה בטורניר מוכתרת כאלופת גביע העולם לנשים. הטורניר מתקיים בדרך כלל במדינה אחרת בכל שנה, כאשר האומה המארחת מעפילה אוטומטית לטורניר.

השוואה מהירה

טורניר שלב קבוצתי שלב נוקאאוט סופי
גביע העולם לגברים 8 קבוצות של 4 חיסול יחיד יום ראשון האחרון של יולי
גביע העולם לנשים 6 קבוצות של 4 חיסול יחיד יום ראשון האחרון של יולי

גביע העולם הוא אירוע מרגש שמפגיש את מיטב שחקני הכדורגל מרחבי העולם. זה טורניר שכולו דרמה והתרגשות, וזו הזדמנות מצוינת עבור חובבי כדורגל להתכנס ולחגוג את הספורט. הטורניר נמשך בסך הכל 32 ימים, כאשר שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט מתקיימים במהלך החודשים יוני ויולי. הגמר נערך ביום ראשון האחרון של יולי, כאשר הזוכה בטורניר יוכתר כאלוף גביע העולם. הטורניר מתקיים בדרך כלל במדינה אחרת בכל שנה, כאשר האומה המארחת מעפילה אוטומטית לטורניר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן