דף הבית » מה קורה? » כמה זמן נמשך הדימום לאחר הלידה?

כמה זמן נמשך הדימום לאחר הלידה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך הדימום לאחר הלידה?

למה לצפות לאחר לידה

לידה היא חוויה משנה חיים שיכולה להביא איתה מגוון רגשות. לאחר הלידה, אתה עלול לחוות מגוון של שינויים פיזיים, כולל דימום. חשוב להבין למה לצפות ומתי לפנות לעזרה רפואית.

כמה זמן נמשך הדימום לאחר הלידה?

כמות הדימום לאחר הלידה יכולה להשתנות מאדם לאדם. ככלל, הדימום יימשך עד שישה שבועות לאחר הלידה. הדימום הוא בדרך כלל הכבד ביותר בימים הראשונים לאחר הלידה ויפחת בהדרגה עם הזמן.

הימים הראשונים לאחר הלידה

בימים הראשונים לאחר הלידה, אתה עלול לחוות דימום חזק. זה ידוע בשם לוכיה והוא תערובת של דם, ריר ורקמות מהרחם. הדימום עשוי להיות בצבע אדום עז או חום. אתה עלול גם לחוות התכווצויות במהלך תקופה זו.

השבוע הראשון לאחר הלידה

במהלך השבוע הראשון לאחר הלידה, הדימום אמור להתחיל להתבהר. צבע הדימום אמור גם להתחיל להשתנות מאדום בוהק לורוד או חום. אתה יכול גם להתחיל להעביר קרישי דם קטנים.

השבוע השני לאחר הלידה

בשבוע השני לאחר הלידה, הדימום אמור להיות הרבה יותר קל. צבע הדימום צריך להיות גם ורוד או חום. אתה עדיין עלול להעביר קרישי דם קטנים.

השבוע השלישי לאחר הלידה

בשבוע השלישי לאחר הלידה, הדימום אמור להיות קל מאוד. צבע הדימום צריך להיות ורוד או חום. אתה עדיין עלול להעביר קרישי דם קטנים.

השבוע הרביעי לאחר הלידה

בשבוע הרביעי לאחר הלידה, הדימום אמור להיות קל מאוד. צבע הדימום צריך להיות ורוד או חום. אתה עדיין עלול להעביר קרישי דם קטנים.

השבוע החמישי לאחר הלידה

בשבוע החמישי לאחר הלידה, הדימום אמור להיות קל מאוד. צבע הדימום צריך להיות ורוד או חום. אתה עדיין עלול להעביר קרישי דם קטנים.

השבוע השישי לאחר הלידה

בשבוע השישי לאחר הלידה, הדימום היה אמור להפסיק. אם הדימום לא פסק עד לזמן זה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

מתי לפנות לעזרה רפואית

חשוב לפנות לעזרה רפואית אם הדימום כבד או אם הוא לא מתחיל להתבהר לאחר הימים הראשונים. חשוב גם לפנות לעזרה רפואית אם הדימום נמשך לאחר השבוע השישי. חשוב גם לפנות לעזרה רפואית אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים:- חום- צמרמורות- כאבי בטן- הפרשות מסריחות- סחרחורת- חולשה. חשוב גם לפנות לעזרה רפואית אם אתה חווה סימפטומים חריגים או אם יש לך חששות כלשהם.

סיכום

דימום לאחר לידה הוא חלק נורמלי מהתקופה שלאחר הלידה. הדימום אמור להתחיל להתבהר לאחר הימים הראשונים ואמור להפסיק עד השבוע השישי. חשוב לפנות לעזרה רפואית אם הדימום כבד או אם הוא לא מתחיל להתבהר לאחר הימים הראשונים. חשוב גם לפנות לעזרה רפואית אם הדימום נמשך לאחר השבוע השישי או אם אתה חווה תסמינים חריגים או שיש לך חששות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן