דף הבית » מה היה » כמה זמן נמשך אסקיטלופרם?

כמה זמן נמשך אסקיטלופרם?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך אסקיטלופרם?

מה זה אסקיטלופרם?

Escitalopram הוא סוג של תרופות נוגדות דיכאון המשמשות לטיפול בדיכאון וחרדה. זה שייך לקבוצת תרופות הידועות כמעכבי ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיביים (SSRI). Escitalopram פועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין, נוירוטרנסמיטר, במוח. זה עוזר לשפר את מצב הרוח ולהפחית חרדה.

כמה זמן נמשך אסקיטלופרם?

ההשפעות של אסציטלופרם יכולות להימשך עד 24 שעות. עם זאת, עשויים לחלוף עד ארבעה שבועות עד שהאסציטלופרם יגיע להשפעתו המלאה. חשוב ליטול אסציטלופרם כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. אל תפסיק לקחת את זה מבלי לדבר עם הרופא שלך קודם.

כיצד עלי ליטול Escitalopram?

יש ליטול Escitalopram כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. זה נלקח בדרך כלל פעם ביום, עם או בלי אוכל. חשוב ליטול אותו באותה שעה בכל יום. אל תפסיק ליטול אסציטלופרם מבלי לדבר עם הרופא שלך תחילה.

מהן תופעות הלוואי של Escitalopram?

תופעות הלוואי השכיחות של אסציטלופרם כוללות בחילות, כאבי ראש, יובש בפה, נדודי שינה ונמנום. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול עלייה במשקל, בעיות מיניות והזעה מוגברת. אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן, דבר עם הרופא שלך.

מהם אמצעי הזהירות של נטילת Escitalopram?

לפני נטילת escitalopram, ספר לרופא שלך אם יש לך אלרגיות, מחלת כבד או כליות, הפרעה דו קוטבית או היסטוריה של מחשבות או התנהגות אובדנית. כמו כן, ספר לרופא שלך אם אתה בהריון, מניקה או נוטל תרופות אחרות.

טיפים לנטילת Escitalopram

  • קח escitalopram כפי שנקבע על ידי הרופא שלך.
  • קח את זה באותה שעה בכל יום.
  • אל תפסיק לקחת את זה מבלי לדבר עם הרופא שלך קודם.
  • ספר לרופא שלך אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן.
  • ספר לרופא שלך אם יש לך אלרגיות כלשהן או נוטל תרופות אחרות.

Escitalopram הוא סוג של תרופות נוגדות דיכאון המשמשות לטיפול בדיכאון וחרדה. זה פועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין, נוירוטרנסמיטר, במוח. ההשפעות של אסציטלופרם יכולות להימשך עד 24 שעות. עם זאת, עשויים לחלוף עד ארבעה שבועות עד שהאסציטלופרם יגיע להשפעתו המלאה. חשוב ליטול אסציטלופרם כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. תופעות הלוואי השכיחות של אסציטלופרם כוללות בחילות, כאבי ראש, יובש בפה, נדודי שינה ונמנום. לפני נטילת escitalopram, ספר לרופא שלך אם יש לך אלרגיות, מחלת כבד או כליות, הפרעה דו קוטבית או היסטוריה של מחשבות או התנהגות אובדנית. כמו כן, ספר לרופא שלך אם אתה בהריון, מניקה או נוטל תרופות אחרות. נטילת escitalopram כפי שנקבע ודיבור עם הרופא שלך על תופעות לוואי כלשהן יכול לעזור להבטיח שאתה מפיק את המרב מהטיפול שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן