דף הבית » חדש » כמה זמן משפיע אוביטרל על בדיקת הריון?

כמה זמן משפיע אוביטרל על בדיקת הריון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן משפיע אוביטרל על בדיקת הריון?

מה זה אוביטרל?

אוביטרל היא תרופה המשמשת לטיפול בדיכאון. זהו מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI) ופועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. זה בדרך כלל מרשם לטיפול בהפרעת דיכאון מג'ורי, אבל זה יכול לשמש גם לטיפול במצבים אחרים כגון חרדה והפרעת פאניקה.

כמה זמן משפיע אוביטרל על בדיקת הריון?

אוביטרל יכול להשפיע על בדיקת הריון עד שבועיים לאחר הפסקת נטילתה. הסיבה לכך היא שהתרופה יכולה להישאר במערכת שלך כל כך הרבה זמן. אם את בהריון ולוקחת אוביטרל, חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי הדרך הטובה ביותר להמשיך.

מה לעשות אם את בהריון ולוקחת אוביטרל

אם את בהריון ולוקחת אוביטרל, חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי הדרך הטובה ביותר להמשיך. הרופא שלך עשוי להמליץ לך להפסיק לקחת את התרופה ולעבור לתרופה אחרת. הם עשויים גם להמליץ לך לבצע בדיקת הריון שבועיים לאחר הפסקת נטילת Obitrel כדי לוודא שהתרופה ניקתה את המערכת שלך.

סיכונים בנטילת אוביטרל במהלך ההריון

נטילת אוביטרל במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון למומים מולדים מסוימים. אלה כוללים מומי לב, חיך שסוע ומומים בצינור העצבי. חשוב לדבר עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות של נטילת אוביטרל במהלך ההריון.

סיכום

אוביטרל יכול להשפיע על בדיקת הריון עד שבועיים לאחר הפסקת נטילתה. אם את בהריון ולוקחת אוביטרל, חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי הדרך הטובה ביותר להמשיך. נטילת אוביטרל במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון למומים מולדים מסוימים, לכן חשוב לדון בסיכונים וביתרונות עם הרופא שלך. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן