דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן מכניסים עוגת שמרים לתנור?

כמה זמן מכניסים עוגת שמרים לתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מכניסים עוגת שמרים לתנור?

מהי עוגת שמרים?

עוגת שמרים היא סוג של עוגה המשתמשת בשמרים כחומר תפיחה במקום אבקת אפייה או סודה לשתייה. סוג זה של עוגות הוא בדרך כלל צפוף יותר וטעים יותר מעוגות העשויות עם אבקת אפייה או סודה לשתייה. עוגות שמרים משמשות לעתים קרובות במתכונים של לחמים, לחמניות ומוצרי מאפה אחרים.

איך מכינים עוגת שמרים

לפני שתוכלו לאפות עוגת שמרים, תחילה עליכם להכין את הבלילה. מתחילים בשילוב של החומרים היבשים בקערה. זה כולל את הקמח, הסוכר, המלח והשמרים. לאחר מכן, הוסף את החומרים הרטובים, כגון ביצים, חלב וחמאה. מערבבים את החומרים יחד עד שנוצרת בלילה סמיכה.

הוכחת השמרים

לאחר הכנת הבלילה, עליך להוכיח את השמרים. זה נעשה על ידי הוספת מים חמימים לבלילה ולתת לה לשבת במשך 10 דקות. זה מאפשר לשמרים להפעיל ולהתחיל לייצר פחמן דו חמצני, שיעזור לעוגה לתפוח.

אפיית העוגה

לאחר שהשמרים הוכחו, אפשר להתחיל לאפות את העוגה. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית עוגה בגודל 9 אינץ' (23 ס"מ) ויוצקים את הבלילה לתבנית. מכניסים את התבנית לתנור ואופים 25-30 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא נקי.

הגשה ואחסון העוגה

לאחר סיום האפייה של העוגה, מוציאים אותה מהתנור ומניחים לה להתקרר 10 דקות לפני ההגשה. ניתן להגיש את העוגה חמימה או בטמפרטורת החדר. שאריות עוגה אפשר לשמור בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. לאחסון ארוך יותר, עוטפים את העוגה בניילון נצמד ומקפיאים עד 3 חודשים.

טיפים לעוגת השמרים המושלמת

כדי להבטיח שעוגת השמרים שלך תצא בצורה מושלמת בכל פעם, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית יש לוודא שהשמרים טריים ואין להם תוקף. כמו כן, הקפידו להוכיח את השמרים לפני אפיית העוגה. לבסוף, הקפידו לאפות את העוגה עד שקיסם הננעץ במרכזה יוצא נקי. אפיית עוגת שמרים יכולה להיות קצת מאיימת, אבל עם הטיפים והטכניקות הנכונות, תוכלו להגיע לתוצאה המושלמת בכל פעם. למידע נוסף על אפיית עוגות שמרים, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן