דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מכניסים אפרוחים לתנור?

כמה זמן מכניסים אפרוחים לתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מכניסים אפרוחים לתנור?

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל אפרוחים?

כשמדובר בבישול אפרוחים בתנור, הטמפרטורה היא המפתח. הטמפרטורה האידיאלית לבישול אפרוחים היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שהאפרוחים יהיו מבושלים ושהעור יהיה פריך. אם תבשלו את הגוזלים בטמפרטורה נמוכה יותר, ייתכן שהעור לא יהיה פריך. אם תבשלו את הגוזלים בטמפרטורה גבוהה יותר, העור עלול להישרף.

כמה זמן כדאי לבשל אפרוחים?

משך הזמן שצריך לבשל אפרוחים בתנור תלוי בגודל האפרוחים. לגוזלים קטנים יותר כדאי לבשל אותם כ-20 דקות. לגוזלים גדולים יותר כדאי לבשל אותם כ-30 דקות. חשוב לשים עין על הגוזלים בזמן שהם מתבשלים. כדאי לבדוק אותם כל 10 דקות בערך כדי לוודא שהם לא נשרפים. אפשר גם להשתמש במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הגוזלים. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F (74°C).

טיפים לבישול אפרוחים בתנור

מברישים בשמן

לפני שמכניסים את הגוזלים לתנור, כדאי להבריש אותם בשמן. זה יעזור לעור לקבל פריך. אתה יכול להשתמש בכל סוג של שמן, כגון שמן זית, שמן צמחי או שמן קנולה.

מתבלים את האפרוחים

כדאי גם לתבל את הגוזלים לפני שמכניסים אותם לתנור. אפשר להשתמש בכל סוג תיבול שאוהבים. כמה תבלינים פופולריים לאפרוחים כוללים אבקת שום, אבקת בצל, פפריקה ואורגנו.

הופכים את האפרוחים

כדאי גם להפוך את האפרוחים באמצע הבישול. זה יעזור להם לבשל בצורה אחידה ולקבל פריך משני הצדדים.

סיכום

בישול אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה. המפתח הוא לבשל את הגוזלים בטמפרטורה הנכונה ובמשך הזמן הנכון. כדאי לבשל את הגוזלים ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) במשך 20 דקות עבור אפרוחים קטנים יותר ו-30 דקות עבור אפרוחים גדולים יותר. כדאי גם להבריש את הגוזלים בשמן ולתבל אותם לפני שמכניסים אותם לתנור. לבסוף, כדאי להפוך את האפרוחים באמצע הבישול. על ידי ביצוע העצות הללו, תוכלו להבטיח שהאפרוחים שלכם יצאו מהתנור מבושלים ופריכים בצורה מושלמת. למידע נוסף על בישול אפרוחים בתנור, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב:

  • מברישים את הגוזלים בשמן לפני הבישול.
  • מתבלים את הגוזלים לפני הבישול.
  • מבשלים את הגוזלים ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס).
  • מבשלים אפרוחים קטנים יותר במשך 20 דקות ואפרוחים גדולים יותר במשך 30 דקות.
  • הופכים את הגוזלים באמצע הבישול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן