דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק שתל בשן?

כמה זמן מחזיק שתל בשן?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק שתל בשן?

מהו השתלת שיניים?

שתל דנטלי הוא עמוד טיטניום המונח בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לשמש כתחליף לשן חסרה. לאחר מכן, השתל מכוסה בכתר, גשר או תותבת כדי לשחזר את המראה והתפקוד של השן החסרה. שתלים דנטליים הם בחירה פופולרית להחלפת שיניים מכיוון שהם חזקים, עמידים ונראים ומרגישים כמו שיניים טבעיות.

כמה זמן נמשכת השתלת שיניים?

אורך החיים של השתלת שיניים תלוי במגוון גורמים, לרבות איכות השתל, מיומנות רופא השיניים והרגלי היגיינת הפה של המטופל. ככלל, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד שנים רבות, כאשר כמה מחקרים מראים שהן יכולות להחזיק מעמד עד 25 שנים.

גורמים המשפיעים על אורך החיים של השתלות שיניים

  • איכות השתל: איכות השתל היא גורם חשוב בקביעה כמה זמן הוא יחזיק מעמד. שתלים איכותיים עשויים מטיטניום שהוא חומר חזק ועמיד שנועד להחזיק מעמד לאורך שנים רבות.
  • מיומנות רופא השיניים: מיומנות רופא השיניים היא גם גורם חשוב בקביעת אורך החיים של השתלת שיניים. רופא שיניים מיומן יוודא שהשתל מונח בצורה נכונה ושהשיניים והחניכיים מסביב בריאים.
  • הרגלי היגיינת הפה: הרגלי היגיינת פה טובים חיוניים לאריכות החיים של השתלת שיניים. צחצוח ושימוש בחוט דנטלי באופן קבוע וביקור אצל רופא השיניים לבדיקות שוטפות יכולים לעזור להבטיח שהשתל בריא ומתפקד כראוי.

טיפול בשתלים דנטליים

כדי להבטיח שהשתלת שיניים תחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב להקפיד על הרגלי היגיינת הפה. זה כולל צחצוח פעמיים ביום, שימוש בחוט דנטלי מדי יום וביקור אצל רופא השיניים לבדיקות קבועות. כמו כן, חשוב להימנע מלעיסת מזונות קשים, כגון קרח או ממתקים קשים, שכן הדבר עלול לפגוע בשתל.

סיכום

שתלים דנטליים הם בחירה פופולרית להחלפת שיניים מכיוון שהם חזקים, עמידים ונראים ומרגישים כמו שיניים טבעיות. אורך החיים של השתלת שיניים תלוי במגוון גורמים, לרבות איכות השתל, מיומנות רופא השיניים והרגלי היגיינת הפה של המטופל. ככלל, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד שנים רבות, כאשר כמה מחקרים מראים שהן יכולות להחזיק מעמד עד 25 שנים. כדי להבטיח שהשתלת שיניים תחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב לתרגל הרגלי היגיינת פה טובים ולהימנע מלעיסת מזון קשה. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על כמה זמן השתלת שיניים יכולה להימשך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן