דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מחזיק חלב עיזים לא מפוסטר?

כמה זמן מחזיק חלב עיזים לא מפוסטר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק חלב עיזים לא מפוסטר?

מהו חלב עיזים לא מפוסטר?

חלב עיזים לא מפוסטר הוא חלב שלא חומם לטמפרטורה גבוהה כדי להרוג חיידקים או מיקרואורגניזמים אחרים. סוג חלב זה מכונה לעתים קרובות חלב "גולמי", והוא הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב אלו שמחפשים מוצר חלב טבעי יותר ולא מעובד. לחלב עיזים לא מפוסטר יש טעם עשיר יותר ויותר חומרים מזינים מחלב מפוסטר, וניתן להשתמש בו במגוון מתכונים.

כמה זמן מחזיק חלב עיזים לא מפוסטר?

לחלב עיזים לא מפוסטר יש בדרך כלל חיי מדף של כשבועיים באחסון במקרר. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם לטמפרטורת המקרר ואופן אחסון החלב. אם החלב מאוחסן בטמפרטורה גבוהה יותר, הוא לא יחזיק כל כך הרבה זמן. חשוב לציין שאין להשאיר חלב עיזים לא מפוסטר בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.

כיצד לאחסן חלב עיזים לא מפוסטר

כדי להבטיח שחלב עיזים לא מפוסטר יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, חשוב לאחסן אותו נכון. יש לאחסן את החלב בכלי אטום במקרר, ולהשתמש בו תוך שבועיים מהרכישה. חשוב גם לנער את המיכל לפני השימוש בחלב, שכן השמנת תתייצב בחלק העליון.

טיפים לאחסון חלב עיזים לא מפוסטר

יש כמה טיפים שכדאי לזכור בעת אחסון חלב עיזים לא מפוסטר:

  • יש לשמור את החלב בכלי אטום במקרר.
  • אין להשאיר את החלב בחוץ בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.
  • לנער את המיכל לפני השימוש בחלב, מכיוון שהשמנת תתייצב בחלק העליון.
  • השתמש בחלב תוך שבועיים מהרכישה.

היתרונות של חלב עיזים לא מפוסטר

לחלב עיזים לא מפוסטר יש מספר יתרונות על פני חלב מפוסטר. יש לו טעם עשיר יותר ויותר חומרים מזינים, והוא קל יותר לעיכול. הוא מכיל גם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לתמוך במערכת החיסון.

סיכום

לחלב עיזים לא מפוסטר חיי מדף של כשבועיים באחסון במקרר. כדי להבטיח שהחלב יחזיק זמן רב ככל האפשר, חשוב לאחסן אותו נכון ולהשתמש בו תוך שבועיים מרגע הרכישה. לחלב עיזים לא מפוסטר יש מספר יתרונות על פני חלב מפוסטר, כולל טעם עשיר יותר ויותר חומרים מזינים. למידע נוסף על חלב עיזים לא מפוסטר, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן